خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

حیات جامعه در آموزش و پرورش رقم می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۴۷۳

معلمان هرگز به دانش آموزان به عنوان یک کودک نگاه نکنند و باید نگاه ان‌ها به دانش آموزان به عنوان آینده ساز کشور ومنشا دگرگونی و تحول باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فرمایش شهید رجایی که گفته است:((معلمی شغل نیست، هنر است)) گفت: معلم باید هنر خود را در کلاس درس باجلب دانش آموزان به سمت کسب علم و دانش نشان دهد و با آن‌ها ارتباط مفید برقرار کند.

به گزارش ایلنا از کرمان، جهانگیری با تاکید بر اینکه باید ایمان به کار، ایمان به شغل معلمی، ایمان به کار صادقانه و ایمان به توانمندی دانش آموزان درذهن معلمان نهادینه شود، گفت: ایمان به خدا، رمز موفقیت معلم درعرصهٔ تعلیم وتربیت است.

وی خاطر نشان کرد: معلمان هرگز به دانش آموزان به عنوان یک کودک نگاه نکنند و باید نگاه ان‌ها به دانش آموزان به عنوان آینده ساز کشور ومنشا دگرگونی و تحول باشد.

ابراهیم جهانگیری تاکید کرد: معلمان باید به روش‌ها و متد‌های جدید در راستای پیشرفت تکنولوژی مجهز باشند.

وی افزود: معلمی که دانش لازم وبه روز را نداشته باشد از طرف فراگیران پذیرفته نمی‌شود.

جهانگیری با بیان اینکه معلمان الگوی دانش آموزان هستند و دانش آموزان رفتار و کردار معلم را زیر ذره بین قوی و جستجوگر خود قرار می‌دهند، گفت: معلمان باید برای هر فعالیت و رفتار خود در مدارس برنامه داشته باشند.

ابراهیم جهانگیری تصریح کرد: مهارت شغلی، توانمندی معلم تسلط برموضوع، عزتمندی معلم را فراهم می‌سازد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه حیات جامعه در فعالیت و عملکرد آموزش و پرورش رقم می‌خورد، گفت: انسان‌های موفق روزی یا معلم وارسته و خوبی بوده‌اند ویا معلم وارستهٔ به آن‌ها اموزش داده است.

همچنین در پایان این مراسم کتابخانه دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر باحضور مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان، مدیر کل بنیاد شهید استان کرمان، شهردار کرمان وجمعی از مسئولین افتتاح شد.

برپایهٔ این گزارش ۷۰۹دانشجومعلم از استان‌های کرمان، سیستان بلوجستان، یزد، فارس، بوشهر، هرمزگان وکهکیلوئیه وبویر احمد در رشته‌های علوم تربیتی، مشاوره، تربیت بدنی، ادبیات علوم انسانی، الهیات وزیست‌شناسی مشغول تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز