خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

هلاکت گروگانگیر مسلح و دستگیری ۳ همدستش و رهایی گروگان‌

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۵۶۳

عملیات غرور آفرین نیروی انتظامی با نام مبارک " جوادالائمه " با به هلاکت رساندن گروگانگیر مسلح و دستگیری ۳ همدستش و رهایی فرد گرو گرفته شده با موفقیت در سیرجان به مرحله اجرا در آمد.

کرمان - ایلنا: در پی اعلام یک مورد آدم ربایی مسلحانه به قصد اخاذی در سیرجان، بلافاصله اقدامات پلیس برای بررسی موضوع و خنثی سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از کرمان سردار " چناریان " در تشریح این خبرافزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد آدم ربایان درخواست ۸۵۰ میلیون تومان وجه نقد و ۱۰۰۰قطعه سکه طلا از خانواده فرد ربوده شده دارند که بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع شناسایی آنان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت پلیس بر موضوع، در کمتر از ۷۲ ساعت پس از وقوع این آدم ربایی، محل اختفای آدم ربایان مساح شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: پس از این شناسایی، تمامی اقدامات لازم اعم از هماهنگی های قضائی و حضور نیروهای تخصصی برای رهایی گروگان و ناکامی گروگانگیران در صحنه اندیشیده شد.

وی بیان کرد: با حضور جانشین انتظامی استان در محل و حصول اطمینان از سالم بودن فرد گروگان گرفته شده، هدایت عملیات با مد نظز قرار دادن آزادی فرد گروگرفته شده به صورت صحیح و سالم و پیشگیری از آسیب رسیدن به اهالی و شهروندان و حفظ اقتدار پلیس، به اجرا درآمد.

مقام ارشد انتظامی استان گفت: با حضور تیم نوپو یگان ویژه در صحنه، عملیات ویژه رهایی گروگان طرح ریزی شد و پس از ۴ ساعت عملیات دقیق و پیچیده، دو نفر از گروگانگیران دستگیر، یک نفر زخمی و عامل اصلی مسلح آان نیز به هلاکت رسید.

وی اظهار داشت: در این عملیات دو قبضه سلاح به کاررفته در صحنه گروگانگیری و ۱۳ دستگاه تلفن همراه با سیم کارت کشف شد و گروگان صحیح و سالم به آغوش خانواده برگردانده شد.

سردار " چناریان " خاطر نشان کرد: جا دارد از همکاری بسیار خوب مردم با پلیس، خصوصا همسایه های محل انجام عملیات، مسئولان خصوصا دادستان محترم شهرستان، نماینده مردم سیرجان در خانه ملت و… تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: یگان رهایی گروگان(نوپو) با موفقیت در این عملیات حاضر شد و با فضل خداوند و توسل به ائمه اطهار خصوصا حضرت امام جواد(ع) با پیروزی و موفقیت، آن را به سرانجام رساند.

سردار " چناریان " تاکید کرد: این موفقیت با تلاش سربازان ولایت انجام شد و نتیجه آن وحدت آفرین است و این وحدت یعنی اقتدار نیروی انتظامی و به همین دلیل این عملیات به نام مبارک " جوادالائمه " مزین شد و این پیروزی را تقدیم می کنیم به محضر حضرت ولی عصر(عج)، ولی فقیه، مردم شریف استان و شهرستان سیرجان.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز