خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمان:

مسیر را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هموار کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۶۳۵

بر‌اساس سیاست کلی که داشته‌ایم تا به امروز موفق بوده‌ایم‌ مسیر را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هموار کنیم.

استاندار کرمان در نشست انعقاد تفاهم نامه ساخت پارکینگ‌های طبقاتی توسط بخش خصوصی اظهار داشت: پروژه‌های خوبی در شهر کرمان و بافت فرسوده این شهر در حال اجراست.

به گزارش ایلنا از کرمان، رزم‌حسینی افزود: بازسازی بازار و اجرای پروژه‌های عمرانی در کرمان در حال اجرا‌ست و شهر کرمان باید به جایگاه حقیقی خودش برسد.

استاندار کرمان ادامه داد: با این پیشینه تاریخی و ثروتی که در کرمان است، کرمان باید به شهر خوب و زیبا تبدیل شود و پروژه‌های خدماتی برای مردم شکل بگیرد.

رزم‌حسینی تصریح کرد: مردم کرمان کار‌ها را به‌ صورت مستقیم و غیرمستقیم رصد کرده و پیشرفت پروژه‌ها را گوشزد می‌کنند.

وی بر جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان کرمان تاکید کرد و افزود: موافقت‌نامه‌های زیادی در استان کرمان امضا می‌شود و بر‌اساس سیاست کلی که داشته‌ایم تا به امروز موفق بوده‌ایم، مسیر را برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هموار کنیم.

رزم‌حسینی ادامه داد: دنبال این نیستیم، پروژه‌های غیرواقعی را به مردم ارائه دهیم و مردم را دلسرد کنیم بلکه بر‌اساس راستگویی و صداقت با مردم سخن می‌گوییم.

وی اظهار داشت: رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی صحیح به مردم نقش اساسی دارند و اگر همراه دولت و مردم باشند، برای پیشرفت موثر هستند.

استاندار کرمان متذکر شد: رسانه‌های کرمان به‌دنبال سوژه‌های جنجالی و دعوا نیستند بلکه برای آرامش سیاسی و اقتصادی در استان کرمان گام برمی‌دارند.

رزم‌حسینی گفت: به‌ صورت هفتگی سرمایه‌گذاران، وزرا و مسئولان بلندپایه کشوری به استان کرمان می‌آیند و طرح‌های خوبی کلید خورده است.

وی ادامه داد: کرمان باید در آبادانی، پیشرفت و توسعه در سایه وحدت و ولایت سرآمد باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز