خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر؛

نیاز صنایع پایین دستی فولاد سیرجان با توسعه خوشه کسب و کار فولاد رفع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۸۵۴

جهت رفع نیازهای صنایع پایین دستی فولاد سیرجان با توسعه خوشه کسب و کار و جلوگیری از خروج منابع مالی از استان این موضوع پیگیری شود.

نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در دیداری با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان بر تعریف خوشه صنعتی فولاد سیرجان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی تأکید کرد

به گزارش ایلنا ازکرمان، حسن پور ضمن مطلوب خواندن شرایط سرمایه گذاری صنعتی در شهرستان سیرجان افزود: شهرستان سیرجان بعنوان نقطه تجاری استان محسوب می شود و دارای شرایط مناسبی جهت فعالیت های صنعتی و بازرگانی است.

وی در خصوص زیرساخت برق در این شهرستان اظهار داشت: با فعالیت نیروگاه جدید سیرجان نیاز کلیه مشترکین و صاحبان صنعت تأمین می شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر به تغییر نگاه افراد نسبت به سرمایه گذاری در استان کرمان تأکید کرد و افزود: موقعیت جغرافیایی کرمان و مهیا بودن شرایط، فرصت خوبی برای سرمایه گذاری صنعتی ایجاد کرده است.

در ادامه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان به کلیه خدمات زیربنایی جهت سرمایه گذاری در شهرستان سیرجان اشاره کرد وگفت: بزودی گاز شهرک سیرجان ۲ نیز به بهره برداری می رسد.

غفاری ضمن اشاره به اخذ سند شهرک صنعتی بردسیر وارائه گزارش وضعیت شهرکها ونواحی صنعتی شهرستان‌های سیرجان و بردسیر اظهارداشت: در راستای رشد شهرک‌های تخصصی، آماده همکاری با مجتمع گل گهر جهت ایجاد شهرک تخصصی خاص گل گهر در سیرجان هستیم.

در پایان ضمن هماهنگی با شهرداری سیرجان مقرر شد سند بخشی از زمین شهرک از سوی شهرداری به شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان واگذار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز