خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان؛

آموزش‌های مهارتی جزو اعمال صالحه است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۷۰۹

مهارت آموزی هم نیازهای جامعه را بر طرف کرده و هم ایجاد شغل می‌کند و کرامت انسانی را ارتقا می‌دهد و این انسان توامند می‌تواند زندگی همراه با کرامت را به ارمغان آورد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان با اشاره به کمبود بودجه فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: با وجود همه تلاش های انجام شده در این حوزه، متاسفانه دچار کمبود بودجه در فنی و حرفه‌ای استان هستیم و متاسفانه این کمبود بودجه مشکل ساز شده است و در سال جاری بودجه استان به به یک سوم کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا از کرمان، ابراهیمی نژاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را حلال مشکل بیکاری در جامعه عنوان کرد و افزود: مهارت آموزی هم نیازهای جامعه را بر طرف کرده و هم ایجاد شغل می‌کند و کرامت انسانی را ارتقا می‌دهد و این انسان توامند می‌تواند زندگی همراه با کرامت را به ارمغان آورد.

ابراهیمی‌نژاد با تاکید بر رایگان بودن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور تصریح کرد: به همین دلیل طراحان فنی و حرفه‌ای این آموزش‌ها را که نوعی سرمایه گذاری در کشور است به صورت رایگان ارائه می دهند.

وی اظهار داشت: اهمیت این آموزش‌ها برای همه مسئولان مشخص است و با توجه به زمان کنونی که در حال تحریم هستیم اهمیت این آموزش‌ها دو چندان می شود و تنها راه گذر از تحریم توسعه و رونق آموزش‌های فنی و حرفه ای است.

وی ادامه داد: با توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌توان کمبودهای جامعه را حل کرد تا به استقلال برسیم و از آن به عنوان یک ابزار برای پیشرفت استفاده کنیم.

وی با اشاره به تفاهم نامه با بسیج سازندگی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: از همه مسئولان و نمایندگان استانی می‌خواهیم که با توجه به اهمیت کار مهارت آموزی در جامعه تلاش کنند تا بتوانیم مشکلات را کم کنیم.

وی اظهار داشت: انتظار من از مسئولین بیشتر از این است که در این زمان تحریم باید بیشتر به آموزش های فنی و حرفه ای بها داده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز