خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان بردسیر عنوان کرد:

اختصاص یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال به فعالیت‌های پژوهشی

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۸۶۵

طی سال ۱۳۹۲، بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال از بودجه دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر صرف فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی استادان و دانشجویان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از جذب صددرصد بودجه پژوهشی در سال۱۳۹۲ با تاکید بر اینکه ۵ درصد از شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی اختصاص دارد، گفت: توسعه زیر ساخت‌های مبتنی بر ICT، شرکت اعضای هیات علمی در همایش‌های علمی داخلی و بین المللی، برگزاری دومین همایش منطقه‌ای «کاربرد سیستم‌های هوشمند در صنایع و سازمان‌ها»، حمایت از طرح‌های پژوهشی، تشویق مقالات، خرید نرم افزار‌ها و تجهیز کارگاه و آزمایشگاه از مهم‌ترین فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در سال ۱۳۹۲ بود.

به گزارش ایلنا از کرمان، جوانمرد به تجاری سازی دستاورد‌های پژوهشی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی، کاهش اتکا به شهریه دانشجویان از طریق تجاری سازی اختراعات و پژوهش‌های کاربردی است که خوشبختانه این دانشگاه چند طرح پژوهشی و تحقیقاتی را جهت تحقق این امر در دست بررسی دارد.

وی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر را یکی از دانشگاه‌های موفق استان در زمینه حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی برشمرد و افزود: تاکنون ۳۳ اختراع از سوی استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر به ثبت رسیده است.

وی از اجرای ۹۱ طرح پژوهشی توسط استادان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر خبر داد و تاکید کرد: تعداد ۳۲ مقاله با رتبه ISI و ۱۱ مقاله علمی - پژوهشی به نام دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در مجامع علمی داخلی و بین المللی ارائه و به چاپ رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با اشاره به اینکه ۳ عنوان کتاب به نام این دانشگاه از سوی اساتید به رشته تحریر در آمده افزود: در راستای سهولت دسترسی دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر به منابع علمی روزآمد، تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر به بیش از ۳۴ هزار جلد افزایش یافت.

جوانمرد به وجود ۷ باب کارگاه و ۸ باب آزمایشگاه مجهز در این دانشگاه اشاره و از خدمات ارزنده واله جلالی، معاون پژوهشی و کارکنان این حوزه قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز