خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

برنامه تعالی مدیریت مدرسه در ۳۹۲ مدرسه اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۲۶

تعلیم و تربیت در مدرسه شکل می‌گیرد / مدرسه کانون اصلی تحقق اهداف نظام آموزش و پرورش است / برنامه تعالی مدیریت مدرسه در استان کرمان در ۱۵۹مدرسه ابتدایی، ۱۳۲ مدرسه متوسطه اول، ۸۷مدرسه متوسطه دوم و ۱۷ هنرستانفنی‌حرفه‌ای و کار و دانش برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیرکل آموزش و پرورش کرمان از اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در ۳۹۲ مدرسه استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از کرمان جهانگیری با بیان اینکه تعلیم و تربیت در مدرسه شکل می‌گیرد، اظهارکرد: مدرسه کانون اصلی تحقق اهداف نظام آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه برنامه تعالی مدیریت مدرسه سعی دارد با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاهی تعالی‌بخش، مدرسه‌محور، مشارکت‌جو و کیفیت‌مدار در مدارس انجام شودافزود: این برنامه با تمرکز بر فرآیند مدیریتی شرایطی را فراهم می‌کند تا کلیهعوامل موثر بر مدیریت مدرسه را به همراه شناسایی توانایی‌های داخلی و پیرامونی خودو نیز با اتخاذ رویکرد برنامه‌محور نسبت به تعیین اهداف و طراحی جریان عملیاتی خودانجام دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در ۳۹۲مدرسه استان خبرداد و افزود: برنامه تعالی مدیریت مدرسه در استان کرمان در ۱۵۹مدرسه ابتدایی، ۱۳۲ مدرسه متوسطه اول، ۸۷مدرسه متوسطه دوم و ۱۷ هنرستانفنی‌حرفه‌ای و کار و دانش برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز