خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر وارزوئیه در مجلس؛

ایجاد ناحیه صنعتی در شهرستان رابر

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۵۲۶

بر مبنای اقتصاد مقاومتی، بایستی به دنبال خودکفایی صنعتی باشیم و جهت خودکفایی صنعتی به شهرک‌ها به عنوان ابزاری برای توسعه نیاز داریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بافت، رابر وارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی مسئله‌ای است که روند سرمایه گذاری را کند می‌کند.

به گزارش ایلنا از کرمان، منظری توکلی طی نشستی با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان به افزایش میزان برق شهرک صنعتی بافت به‌عنوان یکی از کارهای مثبت شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان اشاره کرد و افزود: ایجاد ناحیه صنعتی در شهرستان رابر را نیز دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در باب مسائل اقتصاد مقاومتی دستور است که قوانین مزاحم شناسایی حذف وقوانین معطل مانده نیز تعیین تکلیف شوند.

وی با توجه به تصویب ناحیه صنعتی ارزوئیه اظهار داشت: در حال حاضر چند سرمایه گذار آمادگی خود را جهت فعالیت‌های صنعتی در این منطقه اعلام کرده‌اند.

در ادامه غفاری، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمان، ضمن تشکر از توجه نماینده مردم شهرستان‌های بافت و ارزوئیه به مباحثشرکت گفت: در حال حاضر ۲۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی بافت به متقاضیان واگذار شده است.

وی به وضعیت آب بعنوان عمده مشکل موجود در استان اشاره کرد و افزود: برخی از شهرک‌ها ونواحی صنعتی درگیرمشکل آب هستند.

غفاری در ادامه بیان کرد: در خصوص تأمین برق که نیاز شهرک‌هاست به اعتبار زیادی نیاز داریم که در حال پیگیری است.

در پایان نماینده مردم شهرستان‌های بافت و ارزوئیه تخفیف ویژه جهت واگذاری زمین در شهرک صنعتی بافت را در خواست و تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز