خبرگزاری کار ایران

معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان؛

مراسم بزرگداشت حماسه غزه در پارک مادر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۸۴

به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، مراسم بزرگداشت حماسه غزه با حضور داریوش ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون کشور، در محل مجموعه پارک مادر برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در مراسم بزرگداشت حماسه غزه با اشاره به اینکه ظلم مضاعفی که امروز بر مردم فلسطین می‌شود، دل همه آزادگان جهان را به درد آورده است، گفت: در حال حاضر در همه نقاط جهان مردم آزاده در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند.

به گزارش ایلنا ازکرمان، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی با بیان اینکه متاسفانه دولتمردان کشورهای اسلامی نسبت به ظلم‌های رژیم اشغالگر قدس در حق مردم فلسطین بی‌توجه هستند، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری آن‌ها این درد‌ها را منافقانه ندید می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه مراسم بزرگداشت حماسه غزه به حرمت خون کودکان، زنان و مردان شهید غزه در پارک مادر کرمان برگزار شده است، گفت: امروز کودکان کرمانی به همراه خانواده‌هایشان به منظور احترام به خون بیش از ۴۰۰ کودک شهید جنگ غزه جمع شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خون کودکان شهید غزه و سایر شهدا دامن اسرائیل را گرفته و آبروی این رژیم را بر باد داده است، بیان کرد: امروز مردم جهان دیگر در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت نمی‌کنند و اعتراضات خود را در اقصی نقاط دنیا به نمایش می‌گذارند.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه متاسفانه بسیاری از سران کشورهای اسلامی به ویژه عرب مهر سکوت بر دهان خود زده‌اند، گفت: خوشبختانه دولت و ملت ایران از مردم فلسطین و غزه حمایت می‌کنند و بسیاری از گروه‌ها و اصناف از قبیل پزشکان، هنرمندان، فرهنگیان و غیره با انجام تجمع‌های مختلف خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس نشان می‌دهند.

وی با ابراز خرسندی از حضور داریوش ارجمند در مراسم گرامیداشت حماسه غزه در کرمان، تصریح کرد: این هنرمند بار‌ها حمایت خود از مردم غزه را اعلام کرده و امروز نیز با حضور در این مراسم بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز