خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان:

صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از منابع بزرگ است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۴۹۵

مدیریت منابع در آموزش وپرورش در اولویت برنامه‌های کاری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان درگردهمایی کار‌شناس مسئولان مالی ادارات آموزش وپرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از منابع بزرگ آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا ازکرمان، جهانگیری بابیان اینکه آموزش و پرورش دارای منابع مشهود و نامشهود است، تاکید کرد: باید بابرنامه ریزی اصولی زمینه استفاده موثر از هردو منبع را فراهم کرد.

وی نیروی انسانی را مهم‌ترین منبع مشهود آموزش و پرورش دانست و گفت: کار درآموزش وپرورش روی منابع نامشهود مهم است.

جهانگیری با اشاره به اینکه سهم آموزش و پرورش در سرانه دولت محدود نیست، تاکید کرد: مدیریت منابع در آموزش وپرورش در اولویت برنامه‌های کاری است.

وی از شرکت روسای ادارت آموزش وپرورش مناطق و شهرستان‌ها در شورای معاونین آموزش و پرورش استان از طریق ویدیو کنفرانس خبر داد.

وی دقت درکار‌ها، صرفه جویی درهزینه‌ها، سرعت عمل واستفاده از تکنولوژی روز را به کار‌شناسان مسئولان مالی توصیه کردوافزود: سیستم مالی آموزش و پرورش باید به روز باشد.

جهانگیری بابیان اینکه برقراری ارتباط منطقی با مراجعین می‌تواند موثر واقع شودبرتکریم ارباب رجوع درادارات آموزش و پرورش تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز