خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

توسعه، پیشرفت و خلاقیت بر اساس عقلانیت است

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۴۸۲

شرط توسعه و پیشرفت در یک جامعه، تأمل در مسائل و فراهم کردن الزامات و اسباب اولیه است پس باید با اجرای پروژه مهر زمینه، آرامش خاطر دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی آن‌ها را در طول یک سال تحصیلی فراهم کرد.

اسلامی با بیان اینکه حوزه ستادی حوزه اندیشیدن، فکرکردن و برنامه ریزی است، گفت: برنامه ریزی به معنای آینده نگری و تفکر به افق‌های دور دست است.

به گزارش ایلنا ازکرمان، وی افزود: شرط توسعه و پیشرفت در یک جامعه، تأمل در مسائل و فراهم کردن الزامات و اسباب اولیه است پس باید با اجرای پروژه مهر زمینه، آرامش خاطر دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی آن‌ها را در طول یک سال تحصیلی فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه معلم، مدیر یادگیری است و همه فعالیت‌ها باید برای مدیریت کلاس درس باشد، گفت: هدف پروژه مهر فکر کردن و برنامه ریزی در امور مدرسه است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کرمان تأکید کرد: باید با افزایش دانش و اطلاعات خود زمینه پیشرفت پروژه مهر و ارتقای سطح آموزش مدارس را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نظام آموزشی کشورما نظری است نه مهارتی، گفت: باید به سمت آموزش‌های مهارتی و فنی پیش برویم زیرا یکی از مشکلاتی که نظام آموزشی کشوررا تهدید می‌کند میزان کم ثبت نام دانش آموزان در حوزه مهارتی و فنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز