خبرگزاری کار ایران

معاون نیروی انسانی پلیس کرمان؛

دیدار با ۱۳۰ جانباز و خانواده شهید انتظامی

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۳۸

از ابتدای سال جاری تا کنون، فرماندهی انتظامی استان کرمان با ۱۳۰ خانوده شهید و جانباز انتظامی دیدار و از آنان تجلیل کرده است.

معاون نیروی انسانی پلیس کرمان گفت: فرماندهی انتظامی استان ۵۲۷ شهید، ۷۸۸جانبار و ۳۵ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده که دلجوئی از خانواده‌های آنان باعثتقویت روحیه ایثارگری در جامعه و احساس دلگرمی در کارکنان پلیس می‌شود.

به گزارش ایلنا از کرمان، سرهنگ «فیروز شرفی» افزود: ما ازخانواده شهداء به عنوان الگوی صبر، استقامت و شجاعت در جامعه یاد می‌کنیم و تمام عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهداء و دعای خیر خانواده آنان است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ما را خون شهیدان بیمه کرده‌اند و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان‌های والای اسلامی ما وارد نخواهد شد عنوان داشت: شهیدان مورد عنایت ویژه خداوند متعال هستند و نام و یاد این عزیزان در آسمان‌ها و در نزد ملایک همچون ستارگان درخشان است.

این مسوول انتظامی گفت: شهدا با نثار خون پاک خود آزادی و استقلال را برای ما به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم ادامه دهنده واقعی راه این عزیزان باشیم.

وی اظهار داشت: دلجوئی از خانواده‌های شهدا و جانبازان یک وظیفه همگانی است و باید از هر آنچه که در توانمان داریم برای ایجاد روحیه و رفاه این عزیزان دریغ نکنیم.

معاون نیروی انسانی پلیس استان شهداء را وارثان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانسته و گفت: به برکت خون پاک شهدا، ‌امروز ایران اسلامی در نقطه اوج عزت و افتخار بوده و پرچم آن در عرصه جهانی در اهتزاز است.

وی خاطر نشان ساخت: در سالی که گذشت، ۲۵۳ مورد دیدار از سوی سردار چناریان فرمانده انتظامی استان و هیات رئیسه در استان و شهرستان‌ها صورت گرفت و درحد مقدورات به مشکلات خانواده شهدا و جانبازان انتظامی رسیدگی شد.

وی بیان کرد: مفتخریم در سال گذشته در خدمت به خانواده شهدا رتبه بر‌تر کشوری را از آن خود کرده و سردار «حسین چناریان» نیز بعنوان خادم نمونه ایثارگران از سوی ناجا معرفی شد.

سرهنگ «شرفی» گفت: از ابتدای امسال نیز۱۳۰ مورد دیدار با خانواده شهدا و جانبازان انتظامی و در سراسر استان صورت گرفته است و از آنجایی که سرکشی از خانواده شهدا و دیدار با این عزیزان و جانبازان در اولویت کاری فرماندهی انتظامی استان قرار دارد این موضوع با جدیت ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز