خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیرجان؛

دستگیری باند ۳ نفره سرقت

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۸۷

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری اعضای ۳ نفره باند سرقت موتورسیکلت و کشف ۵ فقره سرقت خبر داد.

فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران پلیس اگاهی شهر سیرجان در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت به شیوه مشابه، تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز و به سرنخ‌هایی دست یافتند.

به گزارش ایلنا از کرمان، سرهنگ ثمره با اشاره به پیگیری‌های شبانه روزی و تجسس‌های پلیس افزود: مظنون اصلی پرونده این سرقت‌ها که فردی تبعه افغانستان است شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان داشت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهم در ابتدا منکر هر گونه سرقت شد اما با مشاهده مدارک و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت، در شهر سیرجان اعتراف کرد.

وی با اشاره به ادامه اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی و شناسایی همدستان سارق دستگیر شده، گفت: دو مجرم دیگر که آن‌ها نیز تبعه افغانی بودند و در ارتکاب این سرقت‌ها دست داشتند نیز در دو عملیات منسجم و هماهنگ، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان ابراز داشت: اعضای این باند افغان، موتورسیکلت‌های فاقد تجهیزات ایمنی را از نقاط مختلف شهر سرقت کرده و سپس به یکی از روستاهای حاشیه شهر انتقال می‌دادند و با تغییر در رنگ و ارکان موتورسیکلت اقدام به فروش آن‌ها می‌کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پرونده به همراه مته‌مان به مرجع قضایی ارسال و اموال مکشوفه با شناسائی مالباختگان به آن‌ها تحویل شد، به موتورسیکلت سواران هشدار داد وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی نظیر قفل زنجیر مجهز نمایند و هنگام پارک موتورسکلت آن را در معرض دید خود قرار دهند و یا از پارکینگ استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز