خبرگزاری کار ایران

سلطانی زاده خبر داد؛

ارسال پرونده چهار متخلف تولید بتن به تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۳۶۳

این چهار شرکت از طریق گرانفروشی به سودجویی می پرداختند / شهروندان کرمانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و… در واحدها ی صنفی تولیدی و توزیعی به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

کرمان - ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از تخلف چهار شرکت تولید بتن که از طریق گرانفروشی به سودجویی می پرداختند خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان، سلطانی زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در بازرسی از شرکتهای تولید بتن تعداد چهار شرکت که از طریق گرانفروشی به سودجویی می پرداختند، ضمن شناسایی تخلفات آنها، پرونده آنان به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: در راستای برخورد با متخلفان و اخلالگران اقتصادی و در پی رسیدگی به گزارشات مردمی، این سازمان در بازرسی از شرکتهای تولید بتن تعداد چهار شرکت که اقدام به گرانفروشی بتن عیار ۳۵۰، جمعاً به مبلغ ۲۷۵.۰۰۰. ۰۰۰ ریال نمودند شناسایی و پروند آنان جهت صدور و اجرای حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی ا کرمان ارسال گردید.

وی از شهروندان کرمانی درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه و… درواحدها ی صنفی تولیدی وتوزیعی مراتب را سریعاً با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری و یا ستاد خبری ادارات صنعت سازمان صنعت، معدن اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز