خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای عنبرآباد جیرفت؛

بازسازی شبکه فرسوده و انشعابات به طول ۷۷۰۰ متر

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۶۶

عملیات بازسازی شبکه فرسوده و انشعابات شهرک امام خمینی شهر دوساری عنبر آباد به طول ۷۷۰۰ متر به پایان رسید.

مدیر امور آبفای عنبرآباد جیرفت گفت: با اتمام عملیات بازسازی شبکه و انشعابات شهرک امام شهر دوساری عنبر آباد ساکنین این شهر از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

به گزارش ایلنا از کرمان، مشایخی افزود: این عملیات شامل اجرای ۱۲۰۰ متر لوله پلی اتیلن – ۲۰۰۰ متر لوله پلی اتیلن ۹۰-۴۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن ۶۳ همچنین بازسازی ۱۷۰ فقره انشعاب فرسوده در این مناطق است که توسط شرکت پیمانکاری طراوت ساز کویر به پایان رسید.

مدیر امور آبفای عنبرآباد افزود: با توجه به این بازسازی، تمام مناطق شهر دوساری از نعمت آب سالم برخوردار شد.

وی تصریح کرد: همچنین عملیات بازسازی خط جمع آوری و انتقال شهر مردهک عنبرآباد آغاز شد.

وی اظهار داشت: عملیات بازسازی خط جمع آوری و انتقال شهر مردهک عنبرآباد به طول ۱۳۰۰ متر آغاز شد.

مدیر امور آبفای عنبرآباد در این رابطه گفت: این عملیات به طول ۱۳۰۰ متر و با لوله پلی اتیلن ۲۵۰ در حال انجام است.

وی افزود: با اتمام عملیات بازسازی بخش زیادی از مشکل تامین آب این منطقه حل خواهد شد.

مردهک با ۵۰۰ اشتراک در ۷۵ کیلومتری عنبرآباد قرار دارد.

مشایخی همچنین از شناسایی۱۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز طی ۴ ماهه ابتدای سال در عنبرآباد خبرداد و افزود: از این تعداد انشعاب شناسایی شده ۹۸ فقره تبدیل به مجاز و ۵۲ فقره قطع شد.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که شناسایی و برخورد با انشعابات غیر مجاز با جدید ادامه دارد گفت: کسانی که از انشعاب غیر مجاز استفاده کنند پس از شناسایی این گونه انشعابات مصرف کننده باید علاوه بر خرید امتیاز جهت تبدیل به مجاز شدن باید جریمه نیز پرداخت نماید و در غیر این صورت انشعاب مذکور قطع و جمع آوری خواهد شد.

مشایخی اذعان داشت: با توجه به کمبود آب و هزینه‌های بالای تامین آب و همچنین اعلام صریح این مطلب از سوی مراجع عظام که استفاده از انشعاب غیر مجاز حرام است بر همه مشترکین لازم است که از این گونه اشتراکات استفاده ننکنند و در صورت اطلاع از وجود انشعاب غیر مجاز حتماً به امور آب اطلاع رسانی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز