خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان؛

تاکید برارتقاءمدیریت آموزشگاهی وآموزش‌های کاربردی و پویا

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۱۹۶

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرماندر دیدار با کارکنان اداره آموزش متوسطه دور دوم گفت: مدیریت آموزشگاهی بایستی احیاءو ارتقاء یابد تا زمینه آموزش‌های کاربردی وپویا محقق شود.

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان گفت: باید فضا و امکانات لازم را فراهم کنیم تا ارتقاء سطح علمی معلمان افزایش یابد و در آموزش نیروی انسانی متبحر، آموزش با تکنیک و روش جدید علمی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا از کرمان، جهانگیری ضمن اشاره به سخن حضرت علی(ع) که فرموده اند(هیچ حرکتی نیست مگر اینکه انسان در به انجام رساندن آن نیاز به شناخت و آگاهی دارد) افزود: باید در آموزش وپرورش، استعداد ها وتوانائیهای دانش آموزان در نظرگرفته شود و معلم متناسب با توانائیها و با آگاهی از اصول آموزش، روش مناسب را انتخاب و اجرا کند.

وی ضمن تاکید بر توجه معلمین به تفاوت های فردی دانش آموزان خواستار برگزاری آزمون های پیشرفت تحصیلی در راستای مبنایی برای آموزش های جدید جهت ارتقاء علمی دانش آموزان شد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان امروز علمی تر از گذشته هستند و اطلاعات عمومی در جامعه خصوصاَ در قشر نوجوان و جوان در حال رشد است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: وقتی اولیاء دانش آموزان خروجی کار آموزش و پرورش را ببینند قطعا مشارکت آنها در مدارس بیشتر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز