خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی؛

استان کرمان در زمینه بررسی وضعیت محیط کسب و کار رتبه بیستم را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۳۸

براساس پایشی که مجلس در هر فصل در زمینه بررسی وضعیت محیط کسب و کار کشور انجام می‌دهد در حال حاضر استان کرمان رتبه بیستم را در کشور دارد که طبق آخرین پایش ۷ پله صعود داشته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در در چهارمین جلسه مثلثتوسعه گفت: براساس ماده ۷۵ قانون بودجه پنجم توسعه، تشکیل شورای گفتگو، عاملی برای تعامل بخش خصوصی و دولتی است و مثلثتوسعه اقتصادی هم در جهت ارتقای این شورا کار می‌کند.

به گزارش ایلنا از کرمان، پورابراهیمی افزود: براساس پایشی که مجلس در هر فصل در زمینه بررسی وضعیت محیط کسب و کار کشور انجام می‌دهد در حال حاضر استان کرمان رتبه بیستم را در کشور دارد که طبق آخرین پایش ۷ پله صعود داشته است.

وی تصریح کرد: امضای ۴۲ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه در استان نشان دهنده عزم بالای مدیران در توسعه مباحثاقتصادی است.

وی ادامه داد: از تصویب قانون بهبود فضای کسب و کار در مجلس شورای اسلامی سه سال می‌گذرد ولی تا کنون اجرایی نشده است.

پورابراهیمی اذعان داشت: البته آقای رئیس جمهور در اولین مصاحبه خود فرمودند که این قانون به زودی اجرایی خواهد شد ولی با گذشت یکسال از شروع کار دولت هنوز اقدامی در جهت اجرای آن صورت نپذیرفته است و همین امر باعثشده که فعالیت بخش زیادی از فعالان بخش خصوصی دچار چالش بشود.

وی اضافه کرد: همت دولت و مجلس برحل مشکلات اقتصادی است لکن دولت در شرایط خاصی است و باید شرایط کشور را درک کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: پیگیری‌های زیادی برای ارائه لایحه حمایت از تولید صورت پذیرفته و امیدواریم تا پایان شهریور امسال این لایحه که شامل سیاستهای حمایتی دولت است تصویب و اجرایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز