خبرگزاری کار ایران

فرماندار بردسیر در اولین شورای گسترش آموزش عالی؛

دانشگاه آزاد اسلامی، جزو برترین دانشگاه‌های خاورمیانه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۵۳

بسیاری از مدیران موفق کشور، دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی هستند، دانشگاه آزاد اسلامی، جزو برترین دانشگاه‌های خاورمیانه است.

: در راستای تدوین برنامه‌های آموزشی و تعیین راهبردها، سیاست‌ها و راهکارهای توسعه دانشگاه‌های شهرستان بردسیر، اولین شورای گسترش آموزش عالی باحضور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه داد. به گزارش ایلنا از کرمان، در این جلسه، فرماندار بردسیر به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه شهرستان و استان اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد و اکنون پس از گذشت۲۰سال تلاش و بالندگی به‌عنوان نگینی درخشان بر تارک این خطه می‌درخشد.

موسی پور بابیان اینکه بسیاری از مدیران موفق کشور، دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی هستند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی، جزو برترین دانشگاه‌های خاورمیانه است.

فرماندار بردسیر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیرر به‌ عنوان یکی از مدیران جهادی و توانمند شهرستان بردسیر و استان کرمان یادکرد و افزود: حضور جوانمرد به ‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر موجب مباهات و افتخارات بردسیر است. موسی پور، توسعه فرهنگی کشور را نشأت‌گرفته از دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: دانشگاه‌ها نقش مهمی در تحقق منویات مقام معظم رهبری درزمینه های فرهنگ و اقتصاد دارند به طوریکه اگر فرهنگ صحیح در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی، با تشریح مثلثتوسعه استان، پتانسیل‌های شهرستان بردسیر را در زمینه آموزش عالی برشمرد و خواستار افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شد.

در ادامه این جلسه جوانمرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر نیز فرهنگ، تولید علم و اقتصاد را از دغدغه‌های مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: فرهنگ، مقوله‌ای دانشگاهی است و بخش عمده‌ای از خرد و عقلانیت جامعه، از دانشگاه‌ها سرچشمه می‌گیرد.

وی تشکیل شورای گسترش آموزش عالی شهرستان بردسیر را فرصتی مناسب برای هماهنگی بین دانشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و با موافقت دفتر شورای گسترش آموزش عالی، رشته «کارشناسی ارشد مهندسی معماری با گرایش معماری»، «کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر با گرایش نرم افزار» طی یک سال گذشته به جمع رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر افزوده شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از پیگیری جهت افزایش سایر رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه خبرداد و گفت: برای اولین بار در استان کرمان، رشته «مهندسی معماری با گرایش طراحی داخلی» در مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر دایر شد و با افزایش این رشته جدید، تعداد رشته‌های تحصیلی این دانشگاه به ۵۶ عنوان افزایش یافت.

جوانمرد با عنوان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی مجهز و استانداردی برخوردار است گفت: تلاش برای گسترش رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر است. رضا خسروی، رئیس دانشگاه پیام نور بردسیر نیز در این جلسه ضمن رائه گزارشی از وضعیت دانشگاه‌های شهرستان به بررسی مشکلات آموزش عالی پرداخت وخواستار تعامل بیشتر روسای دانشگاه ها در زمینه افزایش رشته‌های تحصیلی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز