خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان خبر داد:

توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تراکت آموزشی بین اصناف

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۲۰

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیریت پسماند شهرداری کرمان از توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تراکت آموزشی درباره نحوه قرار دادن زباله در پاکت و ممانعت از آلودگی شهر به ویژه بازار و مقابل مغازه‌ها خبر داد.

جهانشاهی با بیان اینکه تهیه، طراحی و چاپ تراکت‌های آموزشی توسط واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان انجام شده است، گفت: در حال حاضر تراکت‌های مذکور توسط چهار منطقه شهر کرمان در حال توزیع است.

به گزارش ایلناازکرمان وی هدف از انجام این کار را شروع کار فرهنگ سازی در خصوص قرار دادن زباله در پاکت‌های سربسته، رها نکردن زباله‌ها در گوشه خیابان و داخل جوی‌های مقابل مغازه‌ها، جداسازی زباله‌های تر و خشک، قرار دادن زباله‌ها پس از اتمام کار در کیسه زباله‌های سربسته، تلاش برای نظافت و زیباسازی معابر شهر و غیره عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری و مدیریت پسماند شهرداری کرمان با اشاره به اینکه گام‌های متعددی در زمینه فرهنگ سازی درباره نحوه قرار دادن زباله‌ها در پلاستیک سربسته و قرار دادن زباله‌ها طی زمان‌های اعلام شده برای منازل یک روز در میان ساعت ۹ شب و برای مغازه‌ها پس از اتمام کار تعریف شده است، افزود: چاپ و توزیع تراکت‌های آموزشی اولین گام در این زمینه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز