خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان

آموزش - تولید - بازاریابی –فروش در اولویت برنامه ها است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۷۶

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان با اشاره به کاهش شدیدی بودجه و اعتبارات گفت: وظیفه سنگینی در توسعه و ترویج آموزش های فنی و مهارتی برعهده داریم.

مسئول آموزش های مهارتی استان در جلسه شورای اداری آموزشی ششم امرداد گفت: اجرای سیاست آموزش - تولید - بازاریابی و فروش از اولویت برنامه های آموزش فنی و حرفه ای است.

به گزارش ایلناازکرمان ابراهیمی نژاد با اشاره به اینکه در نظام اداری و بحثتکریم ارباب رجوع همه باید شان و جایگاه خود را بدانند تصریح کرد: اگر همه وظایف و مسئولیت های خود در انجام کار بصورت مفید و موثر را به خوبی انجام دهند مشکلی نخواهیم داشت.

در ادامه افشین شهرکی معاون فنی و آموزشی این اداره کل نیز آموزش براساس نیازسنجی و برای اشتغال را از اهداف اصلی آموزش فنی و حرفه ای ذکر کرد و افزود: جابجایی و انتقا ل آموزش از منطقه اشباع شده به سایر مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: جذب و نگهداشت کاراموز و سپس ارتقای کیفیت آموزش ها امروز یک چالش است و باید در اولویت برنامه های روسای مراکز باشد.

جهانگیری معاون اداری و مالی آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان نیز گفت: بازنگری در اجرای آموزش ها، بکارگیری سیاست های تشویقی و تنبیهی و گسترش ارتباطات با نهادهای ذیربط برای گسترش آموزش های مهارتی را از دیگر برنامه های این اداره کل ذکر کرد.

گفتنی است: در این مراسم روسای مراکز نیز با بیان مسائل و مشکلات موجود حل مشکلات جذب مربیان حق التدریس، افزایش اعتبارات و مواد مصرفی، تامین خودرو، حمایت بیشتر مسئولین استانی و شهرستان را از آموزش های فنی و حرفه ای خواستار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز