خبرگزاری کار ایران

افتتاح دفتر نمایندگی اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان کرمان

به منظوررسیدگی نظرات، انتقادات و شکایات مردمی

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۷۲۲

به منظوررسیدگی نظرات، انتقادات و شکایات مردمی از عملکرد شرکت های حمل ونقل مسافربری جاده ای در محل پایانه جدید مسافربری شهر کرمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

طی مراسمی که با حضور مسئولین این اداره کل، مدیران شرکتها و موسسات حمل ونقل مسافربری کرمان و انجمن صنفی شرکتهای مذکور برگزار گردید، دفتر نمایندگی اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان در پایانه جدید مسافر کرمان افتتاح و سید مهدی حسینی نیز بعنوان مسئول این دفتر معرفی گردید.

به گزارش ایلنا از کرمان دراین مراسم علی رشیدی پور معاون حمل ونقل و پایانه های کرمان گفت: با بهره برداری از پایانه جدید مسافر بری کرمان، مدیران شرکت ها وموسسات حمل ونقل مسافر، سعی وتلاش خود در راستای ارائه خدمات مطلوبترحمل ونقلی به مسافرین داشته و ارتقائ سطح ایمنی در سفرها را از اولویت های اصلی برنامه های خود قرارخواهندداد.

وی افزود: مشکلاتی درآغازین روزهای بهره برداری از این پایانه وجود دارد که این مشکلات نیز پس از تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان این اداره کل، استانداری، شهرداری، شرکت سرمایه گذار وانجمن های صنفی مرتبط با بخش حمل ونقل مسافربری جاده ای مرکزاستان، مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم مقتضی برای رفع آنها اتخاذ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۲۱۵۲۷۱۸و شماره پیامک ۳۰۰۰۱۴۳ دفتر نمایندگی اداره کل در پایانه جدید مسافربری آماده دریافت و رسیدگی به نظرات، انتقادات و شکایات مردمی از عملکرد شرکت های حمل ونقل مسافربری جاده ای استان است و با بهره برداری از پایانه جدید مسافر بری کرمان، مدیران شرکت ها وموسسات حمل ونقل مسافر، سعی وتلاش خود در راستای ارائه خدمات مطلوبترحمل ونقلی به مسافرین داشته و ارتقائ سطح ایمنی در سفرها را از اولویت های اصلی برنامه های خود قرارخواهندداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز