خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان:

تربیت صحیح مهمترین وظیفه مهدکودک هاست

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۰۲

مهدکودک‌ها کالا نیستند یا ابزار نیستند بلکه یک سرمایه ارزشمند بوده واین سرمایه بزرگ را باید در حد بزرگی خودش نگاه داشت.

فرماندار کرمان گفت: مهدکودک‌ها کالا نیستند یا ابزار نیستند بلکه یک سرمایه ارزشمند بوده واین سرمایه بزرگ را باید در حد بزرگی خودش نگاه داشت.

به گزارش ایلنا از کرمان توحیدی فرماندار کرمان در جمع مسئولین بهزیستی استان و شهرستان در جلسه بررسی وضعیت مهد کودکهای شهرستان کرمان گفت: مهد کودک‌ها بخش مهمی از آموزش آینده سازان جامعه را برعهده دارند و تجربه نشان داده این بسترسازی کمک بسزایی به شکوفایی فرزندان این مرزوبوم می کنند.

توحیدی خاطر نشان کرد: بهزیستی بایستی نظارت و بازدید از مهد کودکها را به صورت مرتب انجام دهد و نکات اخلاقی، تربیتی و بهداشتی مهد کودکها را بررسی و مورد توجه و ارزیابی قرار دهد تا هم کار به درستی صورت پذیرد و هم برای انجام عملکرد بهتر انگیزه ایجاد شود.

وی گفت: تربیت در کودکی مانند نقش برسنگ است تا پایان ماندگار خواهد بود.

وی از مسئولین بهزیستی خواست مهد کودکهای برتر شهر کرمان را معرفی تا الگویی برای سایر مهدها باشند.

در ادامه جلسه خانم سعیدی معاون اداره کل بهزیستی استان گفت: حدود ۶۰۰ مهد کودک در سطح استان فعالیت می کنند و از این تعداد ۱۵۵ مهد در بخش شهری و روستایی شهر کرمان قرار دارند.

وی افزود: حدود ۳۰ هزار کودک زیر ۶ سال در مهدهای کودک استان پذیرش و نگهداری می شوند.

سعیدی خاطر نشان کرد: بر اساس ارزشیابی صورت گرفته مهدهای کودک به یک، دو و سه ستاره تقسیم میشوند و تلاش مجموعه بهزیستی بالا بردن سطح کیفی خدمات آنها می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز