خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بم

انهدام ۲ باند و دستگیری ۶ سارق موتور سیکلت

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۹۵

فرمانده انتظامی بم با اشاره به اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت از دستگیری ۶سارق و ۴ مالخر در عملیات ماموران کلانتری ۱۲ این شهر خبر داد.

سرهنگ " هادی ثمره " با اعلام این خبر گفت: طرح ضربتی مبارزه با سرقت با استفاده از ظرفیت و توان عملیاتی و اطلاعاتی کلیه واحدهای پلیس در سطح شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا از کرمان وی در خصوص دستگیری دو باند سرقت در مرحله آغاز این طرح افزود: ماموران کلانتری ۱۲ بم در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، از ارتکاب به جرم چند نفر سابقه دار آگاهی یافتند.

فرمانده انتظامی بم بیان کرد: ماموران این کلانتری پس از دستیابی به اطلاعات موثق از ارتکاب مجدد این افراد به سرقت، مخفیگاه و و فعالیت تعدادی مظنون را تحت نظر قرار دادند.

وی اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته تیم تجسس این کلانتری پس از بررسی های لازم و در یک عملیات غافلگیرانه یک سارق و یک مالخر را به دام انداختند و با تکمیل تحقیقات موفق شدند ۵ سارق و ۳ نفر مالخر را نیز شناسایی و دستگیر کنند.

" ثمره " گفت: این باند با ایجاد تغییراتی در ظاهر موتورسیکلت ها اقدام به فروش آنها و تردد در سطح شهر می کردند که در بازرسی از مخفیگاه آنان، تعدادی موتور سیکلت سرقتی و لوازم اوراق شده نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

وی با اشاره به کم سن و سال بودن سارقان و ابراز تاسف از اعتیاد برخی از آنها خاطرنشان ساخت: افراد پس از ابتلا به اعتیاد از سوی جامعه و حتی خانواده طرد می شوند که این معضل در کنار بی سروسامانی معتادان خطرناک مسئله ای است که به شدت شهروندان را رنج می دهد و نیاز است اقدامات جدی از سوی مسئولان نسبت به این قشر انجام گیرد.

این مسئول انتظامی با تاکید بر پیشگیری اجتماعی از طریق اطلاع رسانی و آگاهسازی شهروندان از مردم خواست وسایل نقلیه خود را به وسایل ایمنی مجهز کرده و ضمن دقت در اسناد مالکیت از خریداری وسایل نقلیه مورددار پرهیز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز