خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه چهار کرمان

انجام عملیات بهسازی میدان خواجوی کرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۱۸

زیباسازی، مرمت و بازسازی میادین شهر یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری است و در واقع ساخت و بهسازی فضاهای شهری از جمله میادین، اساس ساخت شهر به شمار می‌رود.

شهردار منطقه چهار کرمان از انجام عملیات بهسازی میدان خواجوی کرمانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمان خدادادی با تاکید بر ضرورت ارتقاء کیفی میادین سطح شهر، گفت: زیباسازی، مرمت و بازسازی میادین شهر یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری است و در واقع ساخت و بهسازی فضاهای شهری از جمله میادین، اساس ساخت شهر به شمار می‌رود.

وی افزود: در این راستا عملیات بهسازی میدان خواجوی کرمانی شامل رنگ آمیزی، بهسازی آبنما، نور‌پردازی و نصب پروژکتور صورت گرفته است.

علی خدادادی ادامه داد: همچنین عملیات جدول گذاری و پیاده روسازی در قسمت رو به روی راهنمایی و رانندگی واقع در میدان خواجوی کرمانی از دیگر اقدامات و فعالیت‌های در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی در زمینه خدمات رسانی به شهروندان انجام شده است، تصریح کرد: به منظور جلب رضایت همشهریان عزیز و بهسازی فضا‌ها و ساختارهای شهری اقدامات عمرانی مختلفی از قبیل بهسازی میدان‌ها، نور‌پردازی، رنگ آمیزی و اصلاح هندسی در این منطقه صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز