خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

برگزاری مهمترین نشست اقتصادی جهت بررسی مشکلات

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۴۲۳

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مهمترین نشست اقتصادی استان جهت بررسی مشکلات اقتصادی استان خبر داد.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام این خبر، گفت: با پیگیری های انجام شده این نشست چها رشنبه ۱۸ اردردی بهشت با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، مدیران اقتصادی کشور و فعالان بخش خصوصی و همچنین استاندار کرمان به بررسی مسایل اقتصادی استان می پردازد.

به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود: به دلیل اهمیت بخش های صنعت و معدن، انرژی، بازرگانی، کشاورزی، خمات مالی و گردشگری مسایل مطروحه حول این محورها بررسی خواهند شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: در این نشست نمایندگان ارشد سه وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در سطح معاونین و مدیران ارشد حضور دارند.

وی هدف اصلی این نشست را بررسی موضوعات اقتصادی استان عنوان کرد و افزود: روسای سازمان مالیاتی، گمرک، بورس، بیمه، استاندارد، سازمان توسعه تجارت، ایمیدرو معاون برنامه ریزی وزارت جهاد کشاورزی از جمله میهمانان این نشست هستند.

پورابراهیمی همچنین به تشکیل کارگروههای تخصصی در این نشست اشاره کرد و افزود: در این نشست دو روزه کارگروههای تخصصی صنعت و معدن، بازرگانی، کشاورزی و مالی با حضور مسئولان و نمایندگان بخش خصوصی به بررسی مشکلات استان می پردازند.

وی همچنین به برنامه های جنبی این نشست اشاره کرد و گفت: بازدید از واحدهای صنعتی خصوصا واحدهایی که دچار مشکلاتی هستند از بخش های دیگر این نشست محسوب می شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس میزبان این نشست را اتاق بازرگانی کرمان و استانداری کرمان عنوان کرد و در پایان اظهار امیدواری کرد: این نشست که با حضور سه ضلع اصلی اقتصاد استان یعنی دولت، مجلس و فعالان بخش اقتصادی تشکیل می شود به حل مشکلات اقتصادی استان کمک نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز