خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب شهرستان راور خبر داد:

۶۰ فقره شکستگی لوله‌های آزبست در سال گذشته این راور

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۲۱

از ۲۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی راور، ۱۵۰ کیلومتر آن از لوله‌های آزبست تشکیل شده است و با توجه به نشست زمین در راور این امر باعثشکستن لوله‌های فوق و در نتیجه افزایش اتفاقات آب می‌شود.

مدیر امور آب شهرستان راور گفت: با توجه به نشست زمین و شکستن لوله‌های آزبست اتفاقات آب در راور افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از کرمان تردست مدیر امور آب شهرستان راور با بیان مطلب فوق گفت: از ۲۲۰ کیلومتر شبکه آبرسانی راور، ۱۵۰ کیلومتر آن از لوله‌های آزبست تشکیل شده است و با توجه به نشست زمین در راور این امر باعثشکستن لوله‌های فوق و در نتیجه افزایش اتفاقات آب می‌شود.

مدیر امور آب راور در این رابطه افزود: وقتی که لوله‌های آزبست دچار شکستگی می‌شوند به علت اینکه شکستگی قابل رویت نیست، زمانی متوجه می‌شویم که به منازل مسکونی خسارت وارد می‌کند.

وی ادامه داد: این مشکلات را با فرماندار راور مطرح کرده‌ایم که اعتبارات لازم را در اختیار امور آب قرار دهد تا لوله‌های پلی اتیلن و چدن جایگزین لوله‌های آزبست شود.

تردست از ۶۰ فقره شکستگی لوله‌های آزبست در سال گذشته این شهرستان خبر داد.

مدیر امور آب راور همچنین از بازسازی شبکه و کاهش پرت آب خبر داد و افزوذ: در سال گذشته ۷۰۰ متر بازسازی شبکه، ۱۴۰ مورد بازسازی انشعاب و ۵۹۰ عدد تعویض کنتور خراب توسط این امور انجام گرفته است.

وی افزود: این اقدامات باعثشده که هدر رفت و پرتی آب در حدود ۶ درصد کاهش یابد.

تردست در ادامه از مشترکین راوری خواست با توجه به گرمی هوا و نزدیک شدن روزهای تابستان و همچنین کاهش منابع آب، صرفه جویی درمصرف آب را جدی بگیرند تا با قطعی و افت فشار مواجه نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز