خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

کرمان هفته آینده میزبان رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۶۷۳

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در کرمان در هفته آینده خبر داد.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به دعوت از رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای حضور در استان کرمان، گفت: این دعوت به منظور ویژگی‌های خاص استان کرمان در حوزه اقتصادی و بحثسرمایه گذاری انجام شده است.

به گزارش ایلنا از کرمان وی با بیان اینکه حضور کمیسیون اقتصادی مجلس در کرمان به صورت دو روزه در تاریخ ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت جاری برنامه ریزی شده است، افزود: استان کرمان بدلیل گستردگی فعالیت‌های اقتصادی در آن همواره نیازمند گسترش و تعمیم برنامه‌های اقتصادی است، خاطر نشان کرد: در مدت حضور این کمیسیون در کرمان رئیس و اعضای آن از نزدیک با مشکلات اقتصادی استان در زمینه‌های مختلف آشنا می‌شوند.

پورابراهیمی عنوان کرد: بررسی مشکلات صنعت گردشگری استان و آشنایی اعضای کمیسیون اقتصادی با ظرفیت تاریخی و گردشگری بعنوان یک برنامه جدی اقتصادی در استان یکی از موضوعات این حضور است.

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی اقتصادی با روسا و مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان خبر داد و گفت: از مسئولان کشوری این دستگاه‌ها نظیر سازمان امور مالیاتی، گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز دعوت شده است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این دعوت به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان انجام می‌شود و مکان برگزاری جلسات در اتاق است، گفت: جلسه با استاندار و هیئت رئیسه اتاق پیرامون بررسی مشکلات اقتصادی استان نیز در دستور کار است.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با حضور رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در کرمان از چند واحد صنعتی نیز بازدید می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز