خبرگزاری کار ایران

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس کرمان:

ثبت نام طرح سراسری حفظ قرآن کریم تا پایان اردیبهشت ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۰۱۴

ثبت نام طرح حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان انتظامی و خانواده محترم آنان همزمان با سراسر کشور در استان آغاز و مورد استقبال قرار گرفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس کرمان گفت: ثبت نام طرح حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان انتظامی و خانواده محترم آنان همزمان با سراسر کشور در استان آغاز و مورد استقبال قرار گرفته است.
به گزارش ایلنا از کرمان حجت الاسلام «سید علی مهدوی نسب» گفت: عنایت ویژه ائمه علیهم السلام به حفظ آیات نورانی قرآن کریم و تاکید فرماندهی معظم کل قوا(مدظل) مبنی بر نهضت حفظ قرآن کریم و تربیت ۱۰ میلیون حافظ در کشور نشان از اهمیت این موضوع دارد.
وی افزود: بر این اساس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با استعانت از خداوند متعال به فرمان مقام معظم لبیک گفته و طرح سراسری حفظ قرآن کریم به تمامی رده‌ها ابلاغ شده است.
رئیس عقیدتی سیاسی پلیس کرمان بیان کرد: در این طرح پیش بینی شده ۱۵۲۰ نفر از کارکنان ناجا در کرمان حافظ کل و یا جزء قرآن کریم را حفظ کنند.
وی اظهار داشت: این طرح مورد استقبال هیئت رئیسه پلیس استان قرار گرفت و پس از دریافت طرح، سریعا شورای عالی قرآنی فرماندهی انتظامی استان به ریاست معاون هماهنگ کننده و معاونان زیر مجموعه، تشکیل شد و نسبت به اجرای این طرح اقدامات مربوطه را انجام داد.
حجت الاسلام مهدوی نسب گفت: کارکنان فرماندهی انتظامی استان و اعضای خانواده آنان می‌توانند برای ثبت نام در این طرح سراسری و حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم به دارالقرآن‌ها و دفا‌تر عقیدتی سیاسی پلیس مراجعه کرده و ضمن ثبت نام، از برنامه‌ها و کلاس‌های این طرح مطلع شوند.
وی اظهار داشت: ثبت نام در این طرح تا پایان اردیبهشت ۹۳ ادامه دارد.
رئیس عقیدتی سیاسی پلیس کرمان گفت: انشاءالله در پایان سال آزمون توسط هیئت داروان از حافظان گرفته می‌شود و در صورت قبولی، جوایزی از سوی فرماندهی محترم ناجا به آنان اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز