خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان تاکید کرد:

ضرورت همکاری شوراها با سرمایه گذاران بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۷۱۸

سرمایه گذاری در شهرها و روستاها سبب شکوفایی و پیشرفت آن منطقه و ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای ساکنین خواهد شد.

ایلنا: فرماندار کرمان درهمایش شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کرمان گفت: اعضای شوراهای زیر نگاه و ذره بین مردم هستند و هرگونه بی قانونی یک عضو شورا غیرقابل توجیه خواهد بود.

سعیدی افزود: سرمایه گذاری در شهرها و روستاها سبب شکوفایی و پیشرفت آن منطقه و ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای ساکنین خواهد شد.

به گزارش ایلنا ازکرمان سعیدی با اشاره به ضرورت همکاری شوراها با سرمایه گذاران بخش خصوصی خاطرنشان کرد: استاندار محترم نمایندگان مجلس، کارگزاران و سرمایه گذاران را سه ضلع مثلثتوسعه معرفی و بر سرمایه گذاری در شهرها و روستاهای استان تأکید فراوان دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای موفقیت باید سه نکته را مد نظر قرار داد: اول اینکه در هر شغل و مرتبه و مقامی که انسان قرار داشته باشد باید کار را تنها برای خدا انجام دهد دیگر اینکه باید پاسخ اعتماد مردم را با صداقت داد و در نهایت توجه به قوانین و مقررات مداری است.

فرماندار کرمان ضمن یادآوری برخی نکات قانونی به اعضای شوراها خاطرنشان کرد: تمامی اعضای شورا باید در روستا و شهری که منتخب آنها هستند ساکن باشند در غیراینصورت طبق قانون شوراها، سلب عضویت خواهند شد.

وی افزود: طبق قانون شوراها حق ورود به بحثواگذاری زمین و اراضی را نداشته و تنها نقش نظارتی دارد لذا هر اقدامی درخصوص واگذاری زمین توسط شوراها غیرقانونی خواهد بود.

وی از شوراها خواست تا در تصمیم گیریها از مشاورت افراد متخصص و کارشناس استفاده نمایند تا تصمیمات اتخاذ شده اصولی و حداکثر بهره را برای ساکنین آنجا داشته باشد.

سعیدی استفاده صحیح از مُهر شورا را از دیگر نکاتی دانست که باید اعضای شوراها رعایت نمایند و اذعان داشت: در تأیید استشهادیه ها و مکاتبات باید دقت کافی را نمود که بدون تحقیق و اطلاعات تأیید نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز