خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی بافت:

دستگیری عاملان سرقت‌های یک میلیاردی داخل خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۱۳

فرمانده انتظامی بافت استان کرمان از انهدام یک باند سرقت با ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو به ارزش یک میلیارد ریال، در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

کرمان - ایلنا: سرهنگ «علی محمدی» در تشریح این خبر گفت: بدنبال وقوع سرقت‌های متعدد داخل خودرو در سطح شهرستان بافت، رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود: ماموران در گشت زنی مفید و موثر خود در حوزه استحفاظی دو نفر سارق را در حال ارتکاب جرم دستگیر کرده و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی انتقال دادند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در تحقیقات پلییس سارقان ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما زمانی که با ادله و شواهد جمع آوری شده از چند صحنه سرقت روبرو شدند، لب به اعتراف گشوده و به ۳۰فقره سرقت داخل خودرو به ارزش ۱۰۵ میلیارد ریال از شهرستان‌های بافت، رفسنجان، سیرجان، شیراز، فیروز آباد و مرو دشت اعتراف کردند.
وی اظهار داشت: این فراد که با شناسایی سوژه‌های خود، پس از تعقیب در یک موقعیت مناسب و هنگامی که مالک اقدام به ترک خودرو می‌نموده و ار آنجایی که خودرو‌ها فاقد تجهیزات ایمنی و دزدگیر بودند، اقدام به سرقت وسایل و وجه نقد از داخل خودرو می‌کردند.
فرمانده انتظامی بافت بیان کرد: اقدامات پلیسی برای کشف و بازگرداندن اموال سرقتی به صاحبانشان در دستور کار این پلیس قرار دارد.
سرهنگ محمدی به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از این گونه اتفاقات خودروی خود را به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر مجهز کرده و از پارک خودرو در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری کرده و بیشتر از پارکینگ‌های عمومی سطح شهر استفاده و از به جا گذاشتن وسایل قیمیتی داخل وسیله نقلیه خودداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز