خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان خبر داد:

توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماه

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۱۷۹

فرماندار کرمان به اتفاق تعدادی از مسئولین ادارات از جمله سازمان میادین و تره بار، بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و مرکز بهداشت از میدان میوه و تره بار و سردخانه‌های ذخیره سازی میوه کرمان بازدید کرد.

فرماندار کرمان از توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفند ماه در سطح شهر کرمان خبرداد.

به گزارش ایلنا از کرمان فرماندار کرمان به اتفاق تعدادی از مسئولین ادارات از جمله سازمان میادین و تره بار، بازرگانی، صنعت، معدن، تجارت و مرکز بهداشت از میدان میوه و تره بار و سردخانه‌های ذخیره سازی میوه کرمان بازدید کرد.

در این بازدید سعیدی وضعیت نگهداری میوه در سردخانه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد وخاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفند ماه در ۲۷ نقطه شهر کرمان غرفه‌های فروش میوه به نرخ بازرگانی راه اندازی و تا پایان تعطیلات به عرضه ادامه خواهند داد.

زریسفی معاون سازمان صنعت، معدن، تجارت نیز گفت: براساس تفاهم نامه منعقده با مباشرین تامین و توزیع میوه در ایام عید در سطح استان کرمان ۲۴۰۰ تن پرتقال و۱۶۰۰ تن سیب درختی توزیع خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۲۰۰ تن پرتقال و ۵۲۰ تن سیب درختی در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده و مابقی خریداری و به مرور در حال حمل و تخلیه در سردخانه‌های مورد نظر هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز