خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های کرمان:

بخش حمل و نقل برون شهری آماده تر از همیشه در خدمات دهی به مسافران نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۰۳۰

در نوروز امسال حدود ۷هزارو۷۰۰نفر راننده حرفه‌ای بخش حمل ونقل مسافر با بیش از ۵۳۶دستگاه اتوبوس، ۷۱۸ دستگاه مینی‌بوس و سه هزارو۳۰۰ دستگاه سورای کرایه بین شهری از مبداء شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

کرمان - ایلنا: مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های کرمان درنشست شورای مدیران کل عضو شورای حمل ونقل ودرجمع خبرنگاران گفت: با اشاره به این مطلب که بخش حمل ونقل برون شهری آماده‌تر ازهمیشه در خدمات دهی به مسافران نوروزی است افزود: اجرای طرح افزایش ایمنی وحمل و نقل مسافرین نوروزی ۱۳۹۳ در سراسر کشور گفت: طرح جابجایی مسافرین نوروزی سال ۱۳۹۳ از تاریخ ۲۵/۱۲ / ۹۲ لغایت ۱۵/۱ / ۹۳ اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا از کرمان جمیلی افزود: در نوروز امسال حدود ۷هزارو۷۰۰نفر راننده حرفه‌ای بخش حمل ونقل مسافر استان با بیش از ۵۳۶دستگاه اتوبوس، ۷۱۸ دستگاه می‌نی‌بوس و سه هزارو۳۰۰ دستگاه سورای کرایه بین شهری از مبداء شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

وی به شکل‌گیری ستاد نوروزی بخش حمل ونقل مسافر کرمان متشکل از مسوولین و کار‌شناسان حمل ونقل مسافر اداره کل و نمایندگان انجمن صنفی بخش مسافر اشاره و خاطر نشان کرد: اعضای این ستاد با استقرار در دفتر نظارت پایانه مسافربری مرکز استان بصورت شبانه روز بر عملکرد و نحوه خدمات دهی شرکت‌های حمل ونقل و رانندگان بخش مسافر نظارت خواهند نمود.

مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های کرمان با بیان این‌که این ستاد در طول ایام نوروز و در زمان‌های مختلف پرسشنامه‌های نظر سنجی را بین مسافران توزیع می‌نماید، یادآور شد: نتایج این نظر‌سنجی و بکارگیری آن تاثیر بسزایی در ارتقاء خدمات دهی به مسافران خواهد داشت.

جمیلی تصریح نمود: در راستای جلوگیری از معطلی اتوبوس‌های مسافربری برون شهری درصف‌های طولانی پمپ بنزین، با مدیریت اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های استان، شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان و همکاری تشکل‌های صنفی بخش حمل ونقل مسافر، جایگاه‌های ویژه‌ای جهت سوخت‌گیری اتوبوس‌های جاده‌ای تعیین گردیده است. طبق اعلام شرکت نفت اجرای این طرح تاکنون کاهش قابل توجه مصرف سوخت اتوبوس‌های برون شهری را نیز در پی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز