خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب کرمان:

تلاش‌های شایسته تقدیری در حوزه صیانت از حقوق بیت المال انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۳۵

تمامی سازمان‌های دولتی و عمومی در حوزه صیانت از حقوق بیت المال و حفظ اراضی دولتی، تلاش‌های شایسته تقدیری داشته‌اند.

کرمان - ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: تمامی سازمان‌های دولتی و عمومی در حوزه صیانت از حقوق بیت المال و حفظ اراضی دولتی، تلاش‌های شایسته تقدیری داشته‌اند.

به گزارش ایلنا از کرمان موحد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان افزود: امیدواریم تجربیات امسال و سال‌های قبل، سرمایه ارزشمند و نیروی مضاعفی برای سنوات آتی باشد تا به اتکای این تجربیات و سرمایه ها، تلاش مضاعفی در این حوزه صورت گیرد و نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود تا منشا خیرات و برکات بیشتری باشیم.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان ادامه داد: برنامه ریزی های لازم باید برای ایام نوروز انجام شود تا افراد فرصت طلب از این ایام برای تعرض به اراضی ملی و دولتی سوء استفاده نکنند.

وی در ادامه تاکید کرد: در حوزه صنعت و معدن نیز باید با هرگونه دخل و تصرف غیرقانونی برخورد لازم صورت گیرد.

موحد تصریح کرد: براساس ماده ۱۹ قانون معادن، هرگونه دخل و تصرف غیرقانونی در معادن جزء جرایم مشهود است و نیروی انتظامی باید با این موارد برخورد کرده و متخلفان را نیز به دستگاه قضایی معرفی کند.

این مقام قضایی همکاری نیروی انتظامی با اداره کل صنعت، معدن و تجارت را برای برخورد با متخلفان در حوزه معادن بسیار اثرگذار دانست و ادامه داد: باید در جلسه ای با حضور نیروی انتظامی و مسوولان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، هماهنگی های لازم و بیشتر در این زمینه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: برای برخورد با جوانب و تبعات احتمالی ناشی از برخورد با متخلفان در حوزه معادن نیز باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و در صورت نیاز شورای تامین و دشتگاه قضایی نیز برخودر لازم را انجام خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز