خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

رشد ۴۴% مصرف گاز بخش خانگی و تجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۳۸۶

در بهمن ماه سال‌جاری مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به بیش از ۲۳۶ میلیون متر مکعب رسیده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته به میزان ۱۶۴ میلیون متر مکعب بوده که که رشد ۴۴ درصدی را در بر داشته است.

کرمان - ایلنا: مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: تامین و تداوم جریان گاز در بخش‌های خانگی، تجاری و آموزشی در فصل زمستان از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان است. به همین منظور با سرد شدن هوا، مصرف گاز در بخش‌های فوق افزایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا وی افزود: با توجه به رشد ۴۴ درصدی مصرف گاز در بهمن ماه سالجاری مصرف نیروگاه‌ها، صنایع بزرگ محدود شده تا در فصول سرد سال تامین گاز به خانوارهای استان با مشکل مواجه نشود و لذا از کلیه مشترکین گاز طبیعی انتظار داریم همانند همیشه در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی نمایند.

ودیعتی ضمن تاکید بر مصرف گار در بخش خانگی و تجاری گفت: بخش خانگی در فصل زمستان بیشترین سهم مصرف را به خود اختصاص می‌دهد بنابراین تلاش برای رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی از اولویت بالاتری برخوردار است.

وی تصریح نمود: با عنایت به اینکه عمده مصرف در این بخش صرف ایجاد گرمایش در ماه‌های سرد سال می‌شود، لذا ارائه راهکارهای عملی و متناسب با شرایط جهت بهینه نمودن مصرف گاز در بخش خانگی می‌تواند گام موثری در کنترل و جلوگیری از هدر رفتن این نعمت خدادادی و ثروت عمومی را در بر داشته باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان بر رعایت نکات و توصیه‌های ایمنی در مصرف گاز در تمام فصول سال مخصوصا روزهای اخر سال تاکید کرد و گفت: رعایت اصول ایمنی گاز و بهینه مصرف کردن گاز طبیعی از ضروریات زندگی مردم بشمار می‌رود لذا همشهریان عزیز بایستی نسبت به مصرف این انرژی خدادادی و تجدید ناپذیر با دید به آینده نگاه داشته باشند تا این انرژی به نسلهای بعد انتقال یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز