خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد:

منهدم شدن باند پنج نفره سرقت خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۳

فرمانده انتظامی رفسنجان از انهدام باند پنج نفره سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ " محمد مهدوی نیا " فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان رفسنجان و شکایت تعدادی از شهروندان از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ در این زمینه تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد.

به گزارش ایلنا از کرمان وی در ادامه افزود: پس از تحقیقات فنی و گسترده پلیس ۵ نفر سارق شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه روز گذشته در رفسنجان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رفسنجان در این خصوص افزود: ۵ نفر متهم که سابقه زندان و اعتیاد به مواد مخدر نیز داشتند در حین اوراق کردن یک دستگاه خودرو پیکان وانت در مخفیگاهشان توسط عوامل کلانتری ۱۱ شهری دستگیر و به چهار فقره سرقت خودرو از جمله یک دستگاه پراید و سه دستگاه پیکان وانت اعتراف نمودند.

سرهنگ " مهدوی نیا " با بیان اینکه اموال مسروقه از محل اختفای سارقان کشف و ضبط شده است، اظهار داشت: این اموال پس از شناسایی به مالباختگان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان ضمن قدردانی از تعامل خوب و سازنده مردم در اجرای عملیات های مختلف نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مطلع شدن از جرایم احتمالی از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز