خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمان در بازدید از بیمارستان سیدالشهدا:

خدمات دهی و امکانات بخش اورژانس مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۶۲

فرماندار کرمان نظارت مطلوب و ایجاد تحول در خدمات دهی به بیماران را هدف اصلی بازدید از مراکز بهداشتی و بیمارستان ها ذکر کرد.

کرمان - ایلنا: فرماندار کرمان در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان سیدالشهداء کرمان که به همراه اکیپ بازرسی فرمانداری صورت گرفت گفت: مراکز درمانی به طور مستقیم با زندگی و سلامت مردم ارتباط دارند که این موضوع توجه ویژه‌ای را می‌طلبد.

به گزارش ایلنا از کرمان سعیدی نظارت مطلوب و ایجاد تحول در خدمات دهی به بیماران را هدف اصلی بازدید از مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها ذکر کرد و ادامه داد: آشنایی نزدیک با مشکلات این مراکز و همکاری برای رفع آن‌ها در جهت ارائه خدمت بهتر به شهروندان را از اهداف دیگر این بازدیدهاست.

وی تصریح نمود: تمام کسانی که در رابطه با بیمارستان وکادر درمانی فعالیت دارند باید مزین به حسن خلق و سعه صدر و دقت و تلاش خستگی ناپذیر باشند چرا که نوع فعالیت آن‌ها به خاطر حساسیت بیشتر و سر وکار داشتن با جان انسان‌ها نسبت به سایر مشاغل صبر و بردباری بیشتری را می‌طلبد.

وی ضمن تشکر از پرسنل زحمت کش بیمارستان به دلیل زحمات شبانه روزی ایشان ابراز داشت: افرادی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند یا خود درگیر کسالت و بیماری هستند و یا دغدغه سلامتی نزدیکانشان را دارند لذا ممکن است برخورد مناسبی با کارکنان بیمارستان نداشته باشند باید توجه داشت که هم بیمار و هم کسانی که او را همراهی می‌کنند نیاز به دلجویی پرسنل دارند و این اهمیت و دشواری کار آن‌ها را افزایش می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز