خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی فیلم برداری و عکاسی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۷۴

شرکت کنندگان از فرصت بوجود آمده برای ارتقا آموزش‌های حرفه‌ای خود استفاده کرده و در این دوره آموزشی شرکت کنندو به تجربیات و تخصص‌های خود بیفزایند.

دوره آموزشی عکاسی و فیلم برداری در روابط عمومی‌ها به منظور ارتقا توانمندی‌های حرفه‌ای عکاسان گاز‌های استانی، خطوط لوله، مناطق عملیاتی به همت و تلاش آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت گاز استان کرمان به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا از کرمان مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در خصوص برگزاری دوره فوق گفت: هدف کلی از برگزاری فراگیری علمی و عملی مبتنی بر سیستم‌های نوین و دیجیتال به شیوه کاربردی، آشنایی با سبک‌های مختلف عکاسی آشنایی با اصول ابتدایی کادربندی در عکاسی آشنایی با انواع دوربین‌های عکاسی و کاربرد هر یک شناخت و درک کامل ساختمان و اجزای فیزیکی دوربین عکاسی و… ویژه روابط عمومی‌هاست.
وی در ادامه تصریح کرد: در این دوره آقای علی آذرنیا کار تدریس این دوره آموزشی را بر عهده دارد و همچنین از کار‌شناسان و روسای روابط عمومی‌ها خواست، شرکت کنندگان از فرصت بوجود آمده برای ارتقا آموزشهای حرفه‌ای خود استفاده کرده و در این دوره آموزشی شرکت کنندو به تجربیات و تخصص‌های خود بیفزایند.
ودیعتی گفت: این فرصت گرانب‌ها و مهمی است تا با برگزاری این دوره عکاسی بتوانیم استان و شهر کرمان را به شرکت کنندگان و مهمانان بهتر بشناسیم و آن‌ها را با جاذبه‌های تاریخی و سیاحتی و گردشگری آن آشنا نماییم. کرمان به دلیل موقعیت خاص تاریخی، جغرافیایی و فرهنگی خود همیشه به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری و توریستی ایران مطرح بوده و همه ساله میزبان تعداد فراوانی از گردشگران داخلی و خارجی است.
وی در خاتمه گفت: در این دوره آموزشی از ۱۵ شرکت گاز استانی، ۷ منطقه عملیاتی انتقال گاز، شرکت انتقال گاز و شرکت ملی گاز ایران حضور دارند و برای شرکت کنندگان این دوره عکاسی تجربه‌ای متفاوت و جذاب خواهد بود و عکاسی را در محیط واقعی همراه با حضور استاد و استفاده از راهنمایی‌های او تجربه خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز