خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی منوجان خبر داد:

دستگیری عامل ۷ فقره سرقت لوازم خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۵

جانشین انتظامی منوجان استان کرمان از دستگیری یک سارق لوازم و محتویاط خودرو و کشف ۷ فقره سرقت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

کرمان - ایلنا: جانشین انتظامی منوجان استان کرمان از دستگیری یک سارق لوازم و محتویاط خودرو و کشف ۷ فقره سرقت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا از کرمان سرهنگ «رضا محمد حسنی» در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویاط خودرو در سطح شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی منوجان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی ضمن شناسایی سارق و مخفیگاهش، روز گذشته با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیر وی و کشف مقادیری لوازم خودرو سرقتی شدند.
«محمد حسنی» با بیان اینکه سارق دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۷ فقره سرقت لوازم و محتویاط خودرو اعتراف کرده است، گفت: مجرم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
جانشین انتظامی منوجان یادآور شد: تا کنون دو نفر از مالباختگان شناسایی و اموال مسروقه به آن‌ها بازگردانده شده است و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز