خبرگزاری کار ایران

معاون وظیفه عمومی پلیس کرمان:

مشمولان، آخرین وضعیت معافیت یا اعزام خود را از سامانه تلفن گویا پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۷۹

معاون وظیفه عمومی پلیس کرمان با اشاره به راه اندازی سامانه تلفن گویا و پیامک ویژه مشمولان، گفت: دارندگان کد سخا می توانند آخرین وضعیت پرونده اعزام به خدمت و یا معافیت خود را از این سامانه جویا شوند.

کرمان - ایلنا: معاون وظیفه عمومی پلیس کرمان با اشاره به راه اندازی سامانه تلفن گویا و پیامک ویژه مشمولان، گفت: دارندگان کد سخا می‌توانند آخرین وضعیت پرونده اعزام به خدمت و یا معافیت خود را از این سامانه جویا شوند.
به گزارش ایلنا از کرمان «سرهنگ» محمود پارسا در گفتگو با خبرنگاران، بیان کرد: متقاضیان خدمات حوزه نظام وظیفه، هرکدام دارای کد «سخا» هستند که می‌توانند آن را از دفا‌تر پلیس + ۱۰ دریافت کنند.
وی افزود: سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه شامل سامانه پیامکی، سیستم تلفن گویا و سایت است که خدماتی چون فرایند اعزام به خدمت، رسیدگی به معافیت‌ها، نحوه خروج از کشور و معافیت‌های خارج از کشور، وضعیت مشمولان و وضعیت تعویض کارت پایان خدمت را ارائه می‌کند.
معاون وظیفه عمومی پلیس کرمان گفت: تلفن گویای این سامانه به شماره ۰۹۶۴۸۰ و شماره سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ است.
وی اظهار داشت: برای کار با سامانه پیامکی کافیست تا علامت «؟» را به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ پیامک کرده و سامانه پیامکی حاوی منوی کار با این سیستم را ارسال می‌کند.
«پارسا» خاطر نشان ساخت: مشمولان در صورت علاقه‌مندی به دریافت آخرین وضعیت خود، عدد «۱» را به همراه کد سخا(قابل دریافت در خدمات الکترونیک پلیس + ۱۰) و کد ملی؛ برای اطلاع از وضعیت رسیدگی به پرونده عدد «۲»، کد سخا و کدملی و برای اطلاع از وضعیت رسیدگی به درخواست تعویض کارت، عدد «۳»، کدسخا و کدملی را به این شماره پیامک کنند.
وی بیان کرد: برای کار با سیستم تلفن گویای سامانه خدمات الکترونیک نظام وظیفه کافی است با شماره ۰۹۶۴۸۰تماس حاصل کرده و با انتخاب شماره «۱» از قوانین و مقرارت وظیفه عمومی، با انتخاب شماره «۲» و درج کد ملی و کد سخا از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوید، با انتخاب عدد «۳» و درج کد ملی و کد سخا از آخرین وضعیت درخواست خود در مورد کارت هوشمند و با انتخاب عدد «۴» امکان برقراری ارتباط با مشاوران این سامانه در راستای کاهش مراجعات حضوری و با هدف تسریع و تسهیل در امور شهروندان خدماتی چون مشاوره خدمت وظیفه، مجموعه قوانین و مقرارات خدمت وظیفه عمومی، سؤالات متداول، مقررات و ضوابط مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور به دو زبان فارسی و انگلیسی و اطلاع رسانی و آگاه سازی از مجموعه اخبار و قوانین خدمت وظیفه عمومی ارائه می‌کند.
سرهنگ «پارسا» گفت: با توجه به وسعت استان کرمان بعضا مشاهده می‌شود شهروندان برای دریافت جواب یک سوال پیش پا افتاده در خصوص نظام وظیفه، صد‌ها کیلومتر را از جنوب، شرق، شمال و یا غرب استان را پیموده و به این معاونت رجوع می‌کنند که انشاءالله با راه‌انداز ی این سامانه جدید، در وقت و هزینه صرفه جویی شده و شهروندان پاسخ قانع کننده‌ای را از سامانه دریافت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز