خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کتاب جمهوری اسلامی؛

چاپ اول کتاب خانواده پایدار منتشر شد

کد خبر : ۱۲۱۶۹۲

کتاب «خانواده پایدار» به قلم حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی رئیس کل دادگستری استان کرمان پس از اخذ مجوز از هیئت نظارت بر نشر کتاب استان منتشر شد.

کرمان - ایلنا: کتاب «خانواده پایدار» به قلم حجت الاسلام والمسلمین علی توکلی رئیس کل دادگستری استان کرمان پس از اخذ مجوز از هیئت نظارت بر نشر کتاب استان منتشر شد.
به گزارش ایلنا از کرمان پازل زندگی، اصول زندگی و نکات زندگی از فصل‌های کتاب خانواده پایدار است که با نثری سلیس و ساده و در ‌‌نهایت اختصار و به دور از هرگونه کلی گویی، راهبردی‌ترین رفتار‌های ساختن خانواده‌ای پایدار و سرشار از عشق و محبت را بازگو نموده است.
این کتاب شامل چکیده تجربیات و بررسی پرونده‌ها و قضاوت‌های قاضی علی توکلی در سالهای حضور در دادگاه‌های خانواده استان کرمان است که به منظور بهره‌مندی و استفاده زوج‌های جوان از تجربیات دیگران به رشته تحریر درآمده است.
در مقدمه این کتاب آمده است: در هر کار، حرفه و مسئولیتی، آموزش امری اجتناب ناپذیر است به ویژه اگر آن کار و مسئولیت به سرنوشت، آرامش و سعادت روان افراد مرتبط باشد.
در ادامه آمده است: تشکیل زندگی مشترک هم از این اصل مهم مستثنی نیست و براین عقیده‌ایم که بیشتر اختلافات خانوادگی و طلاق‌های عاطفی ناشی از عدم آگاهی از رموز همسرداری است.
در بخش دیگری از مقدمه این کتاب ذکر شده: زنان و مردان اگر بدانند که چه باید بکنند و چه نوع رفتاری داشته باشند تا بتوانند همسر خود را جذب و قلب او را تسخیر نمایند، قطعاً همین کار را خواهند کرد.
در مقدمه این کتاب تأکید شده است: کوتاهی یکی از زوجین در انجام وظیفه در قبال همسر و مسامحه در به کار بردن شیوه‌ها و ابزارهای جلب توجه و محبت می‌تواند زندگی مشترک و فضای خانه را دچار تنش نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز