خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهر بابک:

خانواده مهمترین رکن ایجاد امنیت پایدار در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۲۵

خانواده باید فرزندان خود را با ارزش های معنوی و اخلاق پسندیده و اعتلای فرهنگی صحیح، هدایت نماید.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهربابک در جمع مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گفت: خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن جامعه می‌تواند در راستای ایجاد امنیت پایدار نسبت به مبانی اعتقادی و ارزشی توجه بیشتری داشته باشد و با کنترل فرزندان و برقراری ارتباط عاطفی مناسب و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی گام بلندی را بردارد.

به گزارش ایلنا از کرمان سرهنگ زمانی بیان داشت: والدین باید توجه داشته باشند که هر دوره از رشد فرزندشان تربیت خاصی را طلب می‌کند و تربیت صحیح باعثپیشگیری از ابتلا جوانان به انحرافات اجتماعی و رفتاری همچون ابتلا به مواد مخدر می‌شود.

وی افزود: تصور والدین هنگام ابتلا فرزندشان به مواد مخدر این است که جامعه باید در پیشگیری جوانان نقش بیشتری ایفا کند ولی در پیشگیری همه افراد و نهاد‌ها مسئول هستند.

وی خاطر نشان کرد: خانواده باید فرزندان خود را با ارزش‌های معنوی و اخلاق پسندیده و اعتلای فرهنگی صحیح، هدایت نماید.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به جنگ نرم دشمن افزود: ماهواره شیطان عصر حاضر است که با تغییر در باور‌ها و ارزش‌ها در صدد تضعیف بنیان خانواده و شکستن حریم خانواده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز