خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت بیمه کوثر استان کرمان تاکید کرد؛

ایجاد تحول و ارائه خدمات متفاوت با رویکرد خدمت محوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۲۴

شرکت بیمه کوثر در کرمان در ۲۷ مهر ماه ۸۹ پروانه فعالیت خود را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی دریافت نمود و در حال حاضر در بین ۲۵ شرکت بیمه‌ای در رتبه هفتم قرار دارد.

ایلنا: مدیر شرکت بیمه کوثر کرمان گفت: شرکت بیمه کوثر در کرمان در ۲۷ مهر ماه ۸۹ پروانه فعالیت خود را از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی دریافت نمود و در حال حاضر در بین ۲۵ شرکت بیمه‌ای در رتبه هفتم قرار دارد.

به گزارش ایلنا از کرمان دهقانی‌پور به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت بیمه در جمع خبرنگاران افزود: این شرکت در حال حاضر با ۳۱ شعبه و ۷۰۰ دفتر نمایندگی در سراسر کشور مشغول به فعالیت در حوزه خدمات بیمه‌ای اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی است.

وی افزود: سهم استان کرمان از این تعداد ۲۴ دفتر نمایندگی در سطح استان است.

وی با ذکر این مطلب که رشد ۵/۴۳ درصدی شرکت بیمه کوثر در کرمان نسبت به پر تفوی پیش بینی شده در نیمه نخست سالجاری جز با برخورداری از کادر متخصص دلسوز و مجرب میسر نبود افزود: ۲۷ درصد از پرتفوی بیمه کوثر مربوط به بیمه‌های زندگی است که در مقایسه با میانگین ۹/۸ درصدی در متوسط صنعت بیمه بسیار موفقیت آمیز بوده است.

وی تصریح نمود: اطمینان بخشیدن به مشتریان و بیمه گزاران درخصوص جبران خسارت‌های احتمالی ضامن بقا و دوام شرکت‌های بیمه در عرصه رقابت و ادامه فعالیت‌های اقتصادی است.

وی هدف از تاسیس شرکت بیمه کوثر را ارائه خدمات بیمه‌ای به مجموعه نیروهای مسلح اعم از شاغلین، باز نشستگان و خانواده آنان و سایر اقشار جامعه عنوان واظهار داشت: رسیدن به رتبه اول در بین شرکت‌های خصوصی چشم انداز شرکت بیمه کوثر در افق ۱۴۰۴ُاست.

دهقانی‌پور گفت: یکی از برنامه‌های اصلی و اساسی ما جذب بیمه‌های زندگی است و این نوع بیمه بخشی از هزینه‌های آینده فرد بیمه شده و خانواده او را تامین می‌کند و در این زمینه تاکنون بیشترین صدور بیمه نامه دراین رشته در صنعت بیمه ازآن بیمه کوثر بوده است.

وی گفت: با راه اندازی کیوسک بیمه‌ای کوثر جهت تسهیل در روند کاری بیمه شدگان درمان و کسب آنان از دیگر خدمات این شرکت است و بیمه شده بدون مراجعه به شرکت در تمام ساعات شبانه روز و ایام هفته می‌تواند تمام مراحل تایید برگه‌های بستری، احراز هویت و صدور معرفی نامه را به صورت آنلاین در محل مرکزی درمانی ظرف چند دقیقه انجام دهد.

مدیر شرکت بیمه کوثر کرمان در پایان گفت: طراحی و ارائه بیمه‌های جدید باقیات و صالحات، بهگرد(بیمه هزینه‌های گردشگری)، مسئولیت مالی مدیران، بیماری‌های صعب العلاج، بیماریهای خاص و افراد سالخورده و… از جمله ببرنامه‌های آتی شرکت بیمه کوثر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز