خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت گاز استان کرمان تاکید کرد:

فرهنگ صرفه‌جویی و پیدا کردن روش‌های نو آورانه استفاده از منابع از وظایف ماست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۲

یکی از مهم‌ترین تکالیف مجامع عمومی شرکت‌های گاز استانی اطلاع‌رسانی شفاف به مردم در زمینه نرخ تعرفه‌های فروش گاز، رعایت اصول ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی‌است.

ایلنا: سرپرست شرکت گاز استان کرمان صرفه جویی را پیدا کردن روشهای نو آورانه برای استفاده بهتر از منابع محدود بخصوص منابع تجدید ناپذیر مانند گاز، نفت دانست و فرهنگ سازی در این بخش را از وظایف این شرکت برشمرد.

به گزارش ایلنا از کرمان ودیعتی در ادامه افزود: با شروع فصل سرما و با توجه به اینکه این استان در زمستان دارای آب و هوای سرد و خشک و در برخی نقاط بارندگی زیادی دارد بایستی از هم اکنون اقدامات مهمی انجام شود تا مردم این مناطق زمستانی عاری از قطعی گاز و یا هر گونه حادثه دلخراش داشته باشند.

وی همچنین شناسایی و گماردن افراد متخصص، دانا و توانا در بخش‌های کلیدی و عملیاتی را عامل رشد و تعالی شرکت گاز عنوان و افزود: امیدواریم کلیه کارکنان، روسا، امدادگران، کنتور خوان‌ها و مهندسان بتوانند به نحوی خدمتگزار این مردم باشند.

وی با اشاره به شروع فصل سرما و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی گفت: مهم‌ترین توصیه این شرکت به هم استانی‌های شریف در بکارگیری تجهیزات گازسوز استاندارد و اطمینان از کارکرد صحیح این تجهیزات و استفاده از دودکش هوا استاندارد ونصب کلاهک شکل اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در کلیه مدارس، مساجد، مراکز عمومی شهر‌ها و روستا‌ها انجام شود تا زمستانی عاری از خطر پشت سر گذاریم.

وی در پایان ضمن مشارکت و همکاری همه کارکنان و واحد‌ها در راستای خدمت رسانی به مشترکین گازاظهار داشت: قدر و منزلت هر انسانی بستگی به میزان پایبندی و ارزش‌ها او دارد چون هر مقدار کارمندان بیشتر به ارزش‌ها پایبند باشند عزتمند‌تر خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز