خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بم خبر داد:

برگزاری هفته فرهنگی با هدف ایجاد جریان غنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۸

هفته فرهنگی بم باهدف ایجاد یک جریان فرهنگی غنی در سطح شهرستان و منطقه شرق از ۱۵ مهرماه آغاز و تا ۲۲ برگزار می شود.

ایلنا: فرماندار بم گفت: دبیرخانه هفته فرهنگی بم با شناسایی نام آوران، فرهیختگان و نخبگان بمی که در عرصه جهانی و کشوری حائز افتخار بوده و نامی برای شهر و کشور به ارمغان آورده اند از آنان تجلیل می نماید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بم زین الصالحین با بیان این مطلب که هفته فرهنگی بم از ۱۵ مهرماه آغاز و تا ۲۲ ادامه دارد ابراز داشت: در اولین روز این هفته مراسم افتتاحیه برگزار و یک هفته شاد و مفرح پیش روی مردم شهرستان خواهد بود.

وی افزود: به مناسبت روز جهانی کودک بزرگترین نقاشی طولی استان توسط کودکان و نوجوانان شهرستان در خیابانهای اصلی شهر بم انجام می شود

وی گفت: ایجاد فضایی در جهت بهبود فرهنگ شهروندی که بر اساس ساختار های اجتماعی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، علمی، مذهبی و ورزشی می باشد.

وی ضمن اشاره به توجه خاص ستاد هفته فرهنگی به ارگ بم تشریح کرد: ایجاد بزرگترین حلقه انسانی، برگزاری کنسرت موسیقی شهرام ابوعامری، شب شعر، شب نشینی اصحاب فرهنگ و هنر و نورافشانی از جمله برنامه هایی هستند که در حاشیه ارگ تاریخی بم انجام خواهند شد.

زین الصالحین دبیر هفته فرهنگی بم تصریح کرد: در هفته فرهنگی بم همایش تخصصی و جشن ملی خرما از مهمترین برنامه هایی است که انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: پیگیریهای لازم جهت دعوت از مسئولین و هنرمندان کشوری و استانی در حال انجام است و ما در هریک از برنامه های هفته فرهنگی متناسب با برنامه میزبان میهمانان کشوری و استانی خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به فرهنگ و تمدن غنی شرق استان اظهار امیدورای کرد با برگزاری هفته فرهنگی بم گامهای موثری در جهت معرفی ظرفیتها، پتاسیل ها و توانایی های این دیار کهن برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز