خبرگزاری کار ایران

سرپرست فدراسیون شطرنج:

مسابقات قهرمانی کشور محک خوبی برای شطرنج بازان بود / در دوران کرونایی انگیزه بالای ورزشکاران قابل توجه بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۱۹۵

سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: مسابقات قهرمانی کشور محک خوبی برای شطرنج بازان بود.

به گزارش ایلنا، پنجاه و چهارمین دوره رقابت‌های شطرنج قهرمانی کشور با پیروزی پرهام مقصودلو به پایان رسید.

«فرهاد نیکوخصال» سرپرست فدراسیون شطرنج در این خصوص گفت: در ابتدا از دکتر علی نژاد که از ورزش شطرنج حمایت می‌کنند و برای مراسم اختتامیه تشریف آوردند، تشکر می‌کنم. همچنین به کادر اجرایی مسابقات که بدون هیچ کم و کاستی توانستند این رویداد را به نحو احسن برگزار کنند، خسته نباشید عرض می کنم.

وی افزود: در این مسابقات، نفرات برتر شطرنج کشور حضور داشتند که همین موضوع سبب شد تا کیفیت رقابت‌ها دوچندان شود. همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی نیز نظر برگزار کنندگان مسابقات را جلب کرد و باعث برگزاری هرچه بهتر رقابت ها شد.

نیکو خصال ادامه داد: از سال ۱۳۲۹ تاکنون (به جز هشت سالی که شطرنج تعطیل شد) هر ساله مسابقات شطرنج به طور مداوم برگزار شده است. این موضوع بیانگر برنامه ریزی بسیار خوب و دقیق فدراسیون است.

نیکوخصال خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه ویروس کرونا شرایط برگزاری مسابقات به صورت حضوری را از ما سلب کرده بود، این رقابت‌ها سبب شد ورزشکاران خود را محک بزنند. ضمن اینکه برای این دوره از مسابقات، پرداخت وجه نقد به عنوان جوایز شطرنج بازان را در دستور کار قرار دادیم که باعث ایجاد انگیزه در بین شرکت کنندگان شد.

سرپرست فدراسیون شطرنج در پایان گفت: بسیار خوشحالم که در این دوره از مسابقات، ورزشکاران جوان زیر ۱۵ سال حضور داشتند که این نشان از آینده نگری در این ورزش پرطرفدار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز