خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان بافت خبر داد:

پایان سرقت‌های زن و شوهر مهاجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۹۳

فرمانده انتظامی شهرستان بافت از دستگیری زن و شوهری خبر داد که از استانی دیگر به کرمان مهاجرت کرده و لوازم داخل خودروها را سرقت می‌کردند.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان بافت از دستگیری زن و شوهری خبر داد که از استانی دیگر به کرمان مهاجرت کرده و لوازم داخل خودرو‌ها را سرقت می‌کردند.

به گزارش ایلنا از کرمان، سرهنگ «علی محمدی» در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو در سطح شهرستان، دستگیری عامل یا عاملان ارتکاب جرم در دستور کار ماموارن کلانتری ۱۱ بافت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شگرد‌های پلیسی، مظنون اصلی پرونده را شناسایی کرده و روز گذشته در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

«علی محمدی» اظهار داشت: متهم در تحقیقات و بازجوئی‌های فنی پلیس به سه فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان بافت اعتراف کرد که در ادامه رند پیگیری پرونده، ماموران انتظامی همسر وی را نیز به جرم مشارکت در سرقت‌ها دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بافت یادآور شد: سارقان در اظهارات خود به پلیس اذعان داشتند که با کمین در نزدیکی بانک‌ها و پارک‌ها پس از شناسائی طعمه و مالکان خودرو‌ها که برای اخذ وجه یا کارهای بانکی به داخل بانک مراجعه می‌کردند، در کمتر زمان ممکن اقدام به سرقت لوازم داخل خودروی آنان می‌کردند.

این مقام مسئول در پایان گفت: این زوج سارق که غیر بومی نیز هستند و از استان‌های همجوار به بافت مهاجرت کرده‌اند، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شده و با صدور قرار وثیقه روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز