خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

نهضت آسفالت در سطح شهر کرمانشاه انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۷۷

استاندار کرمانشاه به همراهی شهردار و جمعی از مسئولان استانی از پروژه های خیابان غذا ، پیاده راه پارکینگ شهرداری و آسفالت معابر شهری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در راس هیاتی متشکل از مسئولان شهر کرمانشاه از پروژه های سطح شهر کرمانشاه بازدید بعمل آورد.

 وی در این بازدید از پروژه خیابان غذا، آسفالت پیاده راه پارکینگ شهرداری، آسفالت آبشوران حاشیه خیابان حقیقی پاک، آسفالت محله آقا جان و زور آباد و آسفالت معبر کیهانشهر بازدید کرد.

هوشنگ بازوند در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: پروژه ساماندهی رودخانه و آبشوران در منطقه پارکینگ شهرداری تهدید جدی برای مردم، کاسبین و پزشکان این منطقه محسوب می‌شد و نوسازی و پیاده راه سازی آن توسط شهرداری انجام شد که کار ارزشمندی بود و جای تقدیر و تشکر از امور آب و شهردار کرمانشاه دارد.

 وی افزود: همچنین آبشوران حاشیه خیابان شهید حقیقی پاک که باعث اعتراضات مردمی بسیاری شده بود امروز به همت شهرداری منطقه، فضاسازی و کارهای خوبی در این محل انجام شده که باعث جلب رضایت مردم گردیده است.

استاندار کرمانشاه گفت: آسفالت محله آقاجان و زورآباد که از محلات محروم کرمانشاه بودند، هم علیرغم شرایط سخت اقتصادی هدیه بزرگی از طرف شهرداری به مردم این منطقه بود و می‌توان گفت انقلاب و  نهضت آسفالت در سطح شهر انجام شده است.

 وی افزود: حدود ۵۰ هزار تن آسفالت دیگر هم برای بازسازی و نوسازی معابر شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد که امیدواریم شاهد خدمات بهتری در این زمینه باشیم.

استاندار کرمانشاه در خاتمه تصریح کرد :علیرغم تنگناهایی که در شرایط سخت اقتصادی وجود دارد شهردار کرمانشاه و شهردار منطقه ۸ این شهر در زمینه طرح‌های عمرانی کارهای خوبی انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز