خبرگزاری کار ایران

فرماندارسنقروکلیایی:

امسال بیش از 50 میلیارد ریال برای توسعه ورزش سنقروکلیایی هزینه می‌شود / خانه جوان در شهر سنقر احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۶۹۶

فرماندار سنقروکلیایی گفت: امسال جهت توسعه و تکمیل پروژه های ورزشی شهرستان بالغ بر 54 میلیارد ریال اعتبار در اختیار اداره ورزش جوانان شهرستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی در ارتباط با جزئیات نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: پیگیری تخصیص اعتبارات جهت توسعه و تکمیل پروژه های عمرانی و ورزشی  فراهم شد .

وی افزود: امیدواریم با تحقق اعتبارات اختصاص یافته در حوزه ورزش و جوانان شهرستان شاهد افزایش بیش از پیش تراز شاخص‌های ورزشی شهرستان باشیم.

وی همچنین از احداث خانه جوان در شهر سنقر خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته امسال اعتبار بالغ بر 8 میلیارد ریال جهت احداث این مرکز در شهر سنقر هزینه خواهد شد.

فرماندار سنقروکلیایی‌در ادامه گفت: همچنین جهت احداث دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان اعتبار 5 میلیارد ریالی اختصاص یافته است.

 وی بیان کرد: به منظور تکمیل سالن ورزشی چند منظوره روستای فارسینج نیز اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در نظر گرفته شده که امیدواریم شاهد بهره برداری هر چه زودتر از این مجموعه باشیم.

وی به تخصیص اعتبار ۸ میلیارد ریال جهت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی از محل ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: تکمیل سالن سقف کوتاه مجموعه شهید سلیمانی سنقر با مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی از دیگر نتایج این نشست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز