خبرگزاری کار ایران

کرمی اعلام کرد:

کاهش ۴۴ درصدی جابجایی مسافران در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۴۹۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش 44 درصدی سفرهای بین شهری استان در پنج ماهه امسال خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی گفت: جابجایی بیش از 884 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان در پنج ماهه امسال در قالب بیش از 112 هزار و 500 سفر یاد کرد و گفت: در این مدت کاهش 32 درصدی سفرها و کاهش 44 درصدی جابجایی مسافران را نسبت به سال گذشته شاهد بوده‌ایم.

وی بیشترین سهم جابجایی مسافرین با جمعیت حدود 380 هزار نفری را مربوط به مینی‌بوس‌ها دانست و ادامه داد: سهم اتوبوس‌ها از جابجایی مسافرین برون شهری 217 هزار نفر و سهم خودروهای سواری بیش از 287 هزار نفر بوه است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، بیشترین میزان کاهش جابجایی با سهم 51 درصدی مربوط به مینی‌بوس‌ها بوده است.

کرمی از فعالیت 870 دستگاه خودرو سواری، 762 دستگاه مینی‌بوس و 198 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل برون شهری استان کرمانشاه یاد کرد و ادامه داد: این خودروها در قالب 67 شرکت تعاونی مسافری فعالیت دارند.

وی اشاره‌ای هم به دلیل کاهش جابجایی مسافران داشت و خاطرنشان کرد: شرایط بیماری کرونا و کاهش سفرهای غیرضروری مهمترین دلیل این موضوع بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل برون شهری هم خبر داد و اضافه کرد: ضدعفونی تمام خودروها به صورت مستمر انجام می‌شود و استفاده از ماسک برای همه مسافرین الزامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز