خبرگزاری کار ایران

کرمی عنوان کرد:

صدور و تمدید بیش از ۶۲۰۰ کارت هوشمند برای رانندگان کرمانشاهی

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۴۶۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از صدور ۳۴۴ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و تمدید ۵۷۸۰ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و ۱۴۹ کارت هوشمند راننده وانت بار در مدت پنج ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، فریبرز کرمی اظهار داشت: ۸۲ شرکت و موسسات شعب و نمایندگی های حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه وجود دارد که نسبت به تمدید پروانه فعالیت ۲۷ شرکت اقدام و همچنین ۷۸ مورد نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل کالا انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از صدور ۲۷۱۲ کارت هوشمند ناوگان وانت بار خبر داد و بیان کرد: ۱۵۵ کارت هوشمند راننده وانت بار و ۴۴ کارت هوشمند ناوگان باری درپنج ماه اول سال صادر شده است.

کرمی از صدور ۳۴۴ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و تمدید ۵۷۸۰ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا و ۱۴۹ کارت هوشمند راننده وانت بار درمدت پنج ماه خبر داد.

وی ادامه داد: در راستای نظارت بر عملکرد و فعالیت رانندگان بخش کالا ۳۸ بازدید دوره انجام شده و بر ۳۴۲ ناوگان نظارت شده است.

این مسئول از نظارت بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و رانندگان در زمینه اجرای ضوابط ابلاغی خبر داد و گفت: به ۹۲ تخلف اجرایی از سامانه شهراه رسیدگی شده است.

 وی بیان داشت: تاکنون ۱۲ هزار و ۸۸۳  حواله لاستیک حمایتی توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از انجام امور مربوط به صدور، توزیع و تغییر کاربری کارت هوشمند فعالان حمل و نقل خبر داد و بیان کرد: ۱۴۱ بار نامه ناوگان دارای اضافه تناژ و فاقد بار برنامه غیر فعال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز